Advertenties zorgen voor verspringend beeld.

Pagina: 1
Acties:

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Ik merk het op mijn tablet (Sony Z3 Tablet Compact) en op mijn telefoon (Sony Z3 Compact). Ik merk het ook op de pc maar dan heb ik er iets minder last van (groter scherm, sneller laden, input minder direct). Ik kan me ook niet voorstellen dat ik de enige ben die er last van heeft.

Bij het laden van de frontpage of het forum, verschijnt er soms een advertentie boven in beeld. Geen probleem, ware het niet dat de advertentie pas als laatste wordt ingeladen. Althans, dat denk ik want ik heb er zelf weinig verstand van.

Als je in de avond 'vers' op de frontpage terecht komt dan staan er een mooi rijtje artikelen klaar. Op het moment dat je op je scherm naar beneden bent gescrold, nadat je een artikel hebt gelezen en je gaat weer terug verspringt het beeld naderhand naar beneden. Als je dan net op het volgende artikel drukt ben ik vaak te laat, is het beeld net versprongen en klik ik het verkeerde artikel aan.

Op het forum idem dito. Door een onderwerp bladeren, terug gaan, op een ander onderwerp drukken en helaas. Het beeld versprong weer en je zit in het verkeerde onderwerp.

Even geduld hebben is een optie natuurlijk. Maar volgens mij kan hier wel iets op bedacht worden. Wat mij betreft heb ik nog liever dat het verschijnen van de hele pagina wat langer duurt dan dit verspringende beeld. Want zo een beetje door het forum struinen is best irritant.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Ik ben dus niet de enige die het vervelend vind. Maar als het al zeker sinds 2009 is dan heb ik geen hoop op een fix.

Dan lees ik dat er anders een lege ruimte is, maar dat zou ik persoonlijk nog liever hebben dan de huidige situatie.

Kan er niet een soort onderlaag worden gemaakt? Dat zolang de advertentie nog niet is ingeladen er een plaatje/advertentie van Tweakers zelf staat? Heb je nooit een lege ruimte en je hebt geen verspringende pagina. O, en je eigen advertentie eventueel ;).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De banner bovenaan de site kan in hoogte varieren, van 60 tot 250 pixels. Dat maakt het ook praktisch onmogelijk om ruimte te 'reserveren'.

Intentionally left blank

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:28

TheNephilim

Wtfuzzle

In dit geval word er teveel ruimte gereserveerd:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/c2WxnCbulxresDy4CRZBbNyI/medium.png

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De adverteerder doet dat zo te zien.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is een bekend probleem welke we al hebben doorgegeven... Mooi is anders inderdaad :(

Intentionally left blank

Pagina: 1