Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netwerk over verdiepingen

Pagina: 1
Acties:

• DonNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-11 21:03
Hallo tweakers,

Ik zit met de volgende vraag betreffende mijn netwerk thuis.
Ik woon in een appartement met zolder. Sinds kort Is deze verbouwd en wil ik mijn netwerk uitbreiden daar naar toe, voor een tv met chrome cast en tv ontvanger.

Ik heb dit geprobeerd met een Wifi versterker met lan ingang en met de homeplugs. Beide gaven te langzame verbinding om de tv te gebruiken.

Mijn vraag Is dan ook of er andere opties zijn. Zo niet, hoe kan ik dit het beste oplossen?

Alvast bedankt.

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:17
Dat is natuurlijk een inkoppertje: kabel gebruiken.

Ik snap dat je daar niet naar opzoek bent, maar als het via WiFi of Homeplugs niet werkt zijn er weinig alternatieven. Hooguit internet over COAX als je dat wel hebt liggen.

Heb je met de homeplugs al verschillende stopcontacten (geen stekkerdozen) geprobeerd?

• DonNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-11 21:03
Hallo Rub,

Bedankt voor je reactie. De homeplugs waren wel direct in de stekker, niet in verleng snoeren. Ik had gekeken voor de coax optie, maar helaas geen aansluiting boven.
Ik heb vervolgens de versterker naar beneden geplaatst, waar de tv boven in de buurt staat.
Het Wifi signaal Is sterk genoeg voor HD Netflix. Dat was het belangrijkste voor ons. Helaas geen kabel voor naar de tv. Misschien komt dat later.
In ieder geval bedankt!