Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G. Zoals velen had ik ook problemen met de gpu load. Ik heb een Seasonic S12G 450W wat mij een beetje zorgen baart. Deze heb ik er bij genomen omdat de 970 zo weinig energie verbruikt. Ik vraag me alleen af welke kaart ik kan kiezen in samenwerking met deze voeding.
Wat is je budget?
Tussen de 200 en 350 euro. Hij hoeft niet zo goed te zijn als de 970.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het hoeft geen specifiek merk te zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb zo ongeveer de best buy PC gekocht uit de maand juli geloof ik. Ik speel voornamelijk cs go en hearthstone. Als ik nieuwere spellen ga spelen dan hoeft dat niet perse op de allerhoogste kwaliteit.
- Seagate 1TB SATA HDD
- Seasonic S12G-450
- Asrock FATAL1TY B85 KILLER
- Kingston Technology HyperX Fury - DDR3 1866Mhz CL10 Kit Zwart - 16GB
- Intel Core i5-4460 - Boxed
- NZXT Source 340 - Black
- Crucial BX100 - 250GB
Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G. Zoals velen had ik ook problemen met de gpu load. Ik heb een Seasonic S12G 450W wat mij een beetje zorgen baart. Deze heb ik er bij genomen omdat de 970 zo weinig energie verbruikt. Ik vraag me alleen af welke kaart ik kan kiezen in samenwerking met deze voeding.
Wat is je budget?
Tussen de 200 en 350 euro. Hij hoeft niet zo goed te zijn als de 970.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het hoeft geen specifiek merk te zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb zo ongeveer de best buy PC gekocht uit de maand juli geloof ik. Ik speel voornamelijk cs go en hearthstone. Als ik nieuwere spellen ga spelen dan hoeft dat niet perse op de allerhoogste kwaliteit.
- Seagate 1TB SATA HDD
- Seasonic S12G-450
- Asrock FATAL1TY B85 KILLER
- Kingston Technology HyperX Fury - DDR3 1866Mhz CL10 Kit Zwart - 16GB
- Intel Core i5-4460 - Boxed
- NZXT Source 340 - Black
- Crucial BX100 - 250GB
Alvast bedankt.