Laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben opzoek naar een goedkope laptop, maar om eerlijk te zijn heb ik er niet veel, sterker nog: geen verstand van, dus ik hoop dat iemand me wat tips kan geven voor waar ik allemaal naar moet kijken. Ik kijk veel films, dus het liefst een niet te klein beeld. Ik download en sla veel dingen op zoals films, muziek, misschien wat games en Word documenten, dus het zou natuurlijk fijn zijn als mijn computer niet telkens vastloop als ik wat dingen opsla wat nu het geval is :/

Maximaal 300 euro
Ik gebruik hem waarschijnlijk niet veel onderweg.
Geen bepaald merk, mooi model zou leuk zijn.
Sorry voor de beperkte uitleg, misschien heb je er niet veel aan maar als er vragen zijn hoor ik het graag.
Bedankt

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Misschien een tip om de huidige laptop eens een schone installatie van Windows mee te geven. Vastlopers zijn meestal software gerelateerd, dus grote kans dat er niks mis is met de huidige. Tevens moet er wel iemand in je kringen zijn die weet hoe dit te doen, zodat het je niks tot weinig kost.

Tomorrow is not today!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

En wat heb je zelf al gevonden?

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
EWK schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:24:
En wat heb je zelf al gevonden?
Asus R417MA-WX0059T
pricewatch: Asus R417MA-WX0059T

HP 14-ac002nd
pricewatch: HP 14-ac002nd

Klinken beide prima voor zover ik het begrijp.
Alleen de geheugengrootte is 2GB en de opslagcapaciteit 32GB, wat is precies het verschil? en is 2GB dan voldoende?

• Sydney08
Selecteer in de pricewatch dat je minimaal 320GB opslag wilt hebben. De 32GB die je nu hebt gekozen is veel te weinig voor het opslaan van films en musiek. Ik zou eerder voor minimaal 500GB gaan. Selecteer ook de maximum prijs van 300 euro en kies er 1. Veel keus is er niet helaas.

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Topicstarter
Spacey23 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:56:
Selecteer in de pricewatch dat je minimaal 320GB opslag wilt hebben. De 32GB die je nu hebt gekozen is veel te weinig voor het opslaan van films en musiek. Ik zou eerder voor minimaal 500GB gaan. Selecteer ook de maximum prijs van 300 euro en kies er 1. Veel keus is er niet helaas.
En als ik zo'n externe harde schijf koop voor films en muziek? Veranderd dat iets? Of is het dan nog steeds heel weinig?

• Sydney08
Zou eerder voor deze gaan: pricewatch: Asus F553MA-BING-SX361B

500GB opslag, 4GB geheugen en een groter scherm. De rest is vrijwel hetzelfde en het kost je nog geen 300 euro.

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt !

Verwijderd

Misschien kan je ook eens naar 2e hands kijken.
Even een filtertje aanmaken...
Zoiets bijvoorbeeld: V&A aangeboden: HP 15-d050nd TouchSmart

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2015 14:08 ]

Pagina: 1