EERSTE INDRUK:
Nou eergisteren stond de status van mijn order op In Picking en gisteren werd het afgeleverd. Geen mail of tracking nummer. Geen idee dat het al onderweg was.
Maar goed de tablet is binnen. Ik heb er nog niet goed naar kunnen kijken, maar het is in feite een grote Jolla telefoon (wist ik ook wel natuurlijk). Ik heb nog te weinig ermee gespeeld om te kunnen bepalen of het op een tablet fijner werkt.
De Lastu case is echt slecht. Wat mij betreft zonde van het geld. Het is slap, sluit niet goed, scherm blijft aan als je het met de cover afsluit en voelt gewoon slecht aan. AFRADER!
Edit: op dit gebied ben ik misschien iets te kritisch. Ik had gewoon meer verwacht. Ik kijk het nog even aan. Misschien dat ik er na langer gebruik wat aardigers over kan zeggen.
Verder wel mooi tablet. Scherm ziet er wat mij betreft goed uit. Maar ik ben niet zo heel kritisch, dus wellicht dat ik iets over het hoofd zie. Ik vind het geluid over de speakers een beetje blikkerig, maar niet minder dan andere tablets. Ik denk dat je dat ook niet kan voorkomen in dit formaat. Kan wel redelijk luid worden gezet. Zonder problemen USB headset (met verloopje van normale USB naar micros USB) aangesloten. Geluid klinkt goed.
By the way, ik wilde een Microsoft Exchange account instellen, maar mis de optie hiervoor. Of moet ik hier iets speciaals voor doen en ben ik het na het instellen op de telefoon gewoon spontaan vergeten?
[
Voor 7% gewijzigd door
joi-c op 14-10-2015 09:28
]