Hallo allemaal,
Met Z-wave wil ik alles in het huis besturen met voice controle.
Ik heb ook een Global Cache Itach ip / ir module voor het aansturen van audio en tv.
Heel basic zal ik met een microfoon een vertaalslag moeten maken om vervolgens met commando's een controller en de Itach modele aan te sturen.
Ik wil hier een android toestel en Tasker met een mini-pc voor gaan gebruiken.
Wie weet of ik met Tasker rechtstreeks commando's kan versturen naar de controller software op de pc, of is dat beter omdat via Eventghost te doen die voor mij de vertaalslag maakt naar de controllersoftware ?
Kan ik via de telefoon ook rechtstreeks die Itach module aansturen of is dit handiger om ook dit via Eventghost te doen ?
Voor mijn gevoel zou ik alles via Eventghost doe vanwege de back mogelijkheden.
Hoe denken jullie hierover
Met vriendelijke groeten,
Met Z-wave wil ik alles in het huis besturen met voice controle.
Ik heb ook een Global Cache Itach ip / ir module voor het aansturen van audio en tv.
Heel basic zal ik met een microfoon een vertaalslag moeten maken om vervolgens met commando's een controller en de Itach modele aan te sturen.
Ik wil hier een android toestel en Tasker met een mini-pc voor gaan gebruiken.
Wie weet of ik met Tasker rechtstreeks commando's kan versturen naar de controller software op de pc, of is dat beter omdat via Eventghost te doen die voor mij de vertaalslag maakt naar de controllersoftware ?
Kan ik via de telefoon ook rechtstreeks die Itach module aansturen of is dit handiger om ook dit via Eventghost te doen ?
Voor mijn gevoel zou ik alles via Eventghost doe vanwege de back mogelijkheden.
Hoe denken jullie hierover
Met vriendelijke groeten,