Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Bij iedere advertentie zit een knop voor het meldpunt. Op die manier kunnen we makkelijk actie ondernemen. Ik heb de advertenties even ontdaan van hoofdletters en de gebruiker op de hoogte gesteld.
Het is de praktijk dat (meerdere) meldingen over dezelfde ad over onnodige aandacht in de titel vaak tot niets leidt. Kennelijk moet er een topic over geopend worden om dat wel voor elkaar te krijgen.
Geen idee of je zo kunt zien waar iemand een tr van gemaakt heeft. Maar ik had natuurlijk al een melding gemaakt via de reguliere manier.
Echter kreeg ik daar heel snel de melding dat de melding verwerkt was maar de twee advertenties bleven het zelfde.
Geen idee of er een melding van een mod naar de gebruiker is gegaan want ik zag wel dat de advertentie uiteindelijk minder schreeuwerig is gemaakt.
Kan er geen maximum aan hoofdletters in advertenties gehandhaafd worden. Bij 10 of meer hoofdletters achter elkaar een melding en een link naar marktplaats met de vraag of ze de advertentie niet beter daar kunnen plaatsen.
Echter kreeg ik daar heel snel de melding dat de melding verwerkt was maar de twee advertenties bleven het zelfde.
Geen idee of er een melding van een mod naar de gebruiker is gegaan want ik zag wel dat de advertentie uiteindelijk minder schreeuwerig is gemaakt.
Kan er geen maximum aan hoofdletters in advertenties gehandhaafd worden. Bij 10 of meer hoofdletters achter elkaar een melding en een link naar marktplaats met de vraag of ze de advertentie niet beter daar kunnen plaatsen.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Veel mensen zullen hun advertenties hier én op Marktplaats zetten, 't is gratis, en via MP heb je nu eenmaal 'n groter bereik, dus waarom niet? Ik doe 't ook, maar ik plaats 'm eerst hier en pas 'm daarna 'n beetje aan voor Marktplaats. Niet dat ik 'm dan schreeuweriger maak, verre van dat, maar ik voeg vaak wat extra beschrijving toe, omdat ik hier 'n bepaalde basiskennis verwacht. Dat laatste valt trouwens tegen, krijg ook via V&A soms best wel 'domme' vragen 
'n Ander verschil is, dat ik via Marktplaats alleen laat ophalen, terwijl ik hier ook wel wil versturen, mits de aspirant-koper goede feedback heeft.
Overigens moet 'n advertentie op Marktplaats niet bepaald schreeuwerig zijn, zeker, hij valt dan eerder op, maar je verkoopt er niet sneller door, integendeel, mijn ervaring met Marktplaats is juist, dat 'n wat ingetogener advertentie meer vertrouwen wekt bij kritische kopers, die serieuze interesse hebben, en dan ook daadwerkelijk komen opdagen bij 'n afspraak
'n Ander verschil is, dat ik via Marktplaats alleen laat ophalen, terwijl ik hier ook wel wil versturen, mits de aspirant-koper goede feedback heeft.
Overigens moet 'n advertentie op Marktplaats niet bepaald schreeuwerig zijn, zeker, hij valt dan eerder op, maar je verkoopt er niet sneller door, integendeel, mijn ervaring met Marktplaats is juist, dat 'n wat ingetogener advertentie meer vertrouwen wekt bij kritische kopers, die serieuze interesse hebben, en dan ook daadwerkelijk komen opdagen bij 'n afspraak
Ik koop bij mensen die een duidelijke ad hebben. Ik kijk zelf naar reden van verkoop, goede informatie, vermelde staat van het artikel, duidelijke zelfgemaakte foto's. Ads die daaraan voldoen, maken in mijn ogen een goede kans verkocht te worden en hebben minder met overbodige vragen te maken.
Pagina: 1