Wit kruis als bureaublad achtergrond

Pagina: 1
Acties:

• Lars2510
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-08-2020
Ik heb sinds een paar weken een nieuwe pc en heb die gelijk geupgrade naar Windows 10. Nu heb ik net als op mijn oude pc mijn bureaublad achtergrond naar een diavoorstelling in willekeurige volgorde gezet. Over het algemeen werkt dat wel goed, maar het valt mij op dat er met regelmaat ook een wit kruis staat ipv een afbeelding uit de betreffende map. Het ziet er dan als volgt uit:

http://imgur.com/nBqiVYE

Weet iemand hoe dit komt? Ik heb dit probleem nooit op Windows 8.1 gehad. De bestanden in die map bestaan uit .jpg en .png.

Alvast bedankt voor de hulp.

Edit: Blijkbaar zijn het de .png-bestanden waar wat mis mee is. Het lijkt er op dat ieder png-bestand wat ik in de laatste twee weken (sinds dat ik deze pc heb) een fout geeft (dat kruis dus). Kan iemand dit verklaren en kan ik deze bestanden op een of andere manier herstellen oid? Ik heb er toevallig eerder vandaag aardig wat toegevoegd en heb de links waar ik ze vandaan haalde niet meer. De .jpg-bestanden laat ie gewoon goed zien.

[ Voor 27% gewijzigd door Lars2510 op 26-09-2015 00:29 . Reden: Nieuwe info ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 22:09

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En wat als je die PNG normaal wilt weergeven? Werkt dat wel? Kan je ze anders niet gewoon omzetten naar jpg?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Het lijkt op een enorm opgeblazen klein kruisje.
Heb je niet per abuis een afbeelding met een klein kruisje aan je foto-collectie toegevoegd?
Het lijkt mij gewoon 1 van de afbeeldingen in je dia-voorstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars2510
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-08-2020
Nee, het lijkt er op dat bij het opslaan van die bestanden wat mis is gegaan. Ieder PNG bestand is dat kruisje, ook als ik ze zo open. Ieder JPG bestand uit dezelfde albums die ik opgeslagen heb, doen het gewoon normaal. Ik vermoed dat er niks aan te doen om ze te redden, maar mocht iemand wat weten, dan wordt dat erg gewaardeerd,
Overigens gebruik ik op het moment Microsoft Edge (ik weet het, het is een slechte browser, maar wilde het eerst een eerlijke kans geven voordat ik het de grond in ging boren), misschien heeft dat er wat mee te maken?