Ik zoek een?
Een audio set als vervanging van mijn oude logitech Z5500.
Wat is je budget?
Liefst onder de 1000Euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De set zal vooral gebruikt worden voor films/series te bekijken. De logitech doet hiervoor momenteel goed dienst maar ben ik niet 100% tevreden over het geluid en design. Het constante gezoem tijdens stille momenten (en als hij uitgeschakeld is) is toch vrij storend
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn oog is gevallen op deze speakers:
pricewatch: Dali Zensor 7 (Zwart)
Van receivers ken ik al helemaal niets
Uit andere topics heb ik gelezen dat het beter is om het grootste deel van hut budget de investeren in deftige speakers. Daarom dacht ik aan een redelijk goedkope 5.1 receiver zoals:
pricewatch: Onkyo TX-SR333 Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel momenteel of het beter is om een goedkopere 5.1 set aan te schaffen dan een duurdere 2.0 set. Het onbreken van een center speaker en subwoofer laat me twijfelen of dit wel een goede upgrade gaat zijn. Voor tv lijkt me een center speaker toch wel van groot belang.
Een audio set als vervanging van mijn oude logitech Z5500.
Wat is je budget?
Liefst onder de 1000Euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De set zal vooral gebruikt worden voor films/series te bekijken. De logitech doet hiervoor momenteel goed dienst maar ben ik niet 100% tevreden over het geluid en design. Het constante gezoem tijdens stille momenten (en als hij uitgeschakeld is) is toch vrij storend
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn oog is gevallen op deze speakers:
pricewatch: Dali Zensor 7 (Zwart)
Van receivers ken ik al helemaal niets
Uit andere topics heb ik gelezen dat het beter is om het grootste deel van hut budget de investeren in deftige speakers. Daarom dacht ik aan een redelijk goedkope 5.1 receiver zoals:
pricewatch: Onkyo TX-SR333 Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel momenteel of het beter is om een goedkopere 5.1 set aan te schaffen dan een duurdere 2.0 set. Het onbreken van een center speaker en subwoofer laat me twijfelen of dit wel een goede upgrade gaat zijn. Voor tv lijkt me een center speaker toch wel van groot belang.