Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik wil een nieuwe oude laptop

Pagina: 1
Acties:

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
Ik wil een nieuwe laptop. Ik heb nu een IBM Thinkpad t41 die erg goed bevalt maar die is natuurlijk te langzaam voor de huidige websites. Ik heb ook een dual core desktop die op zich snel genoeg is voor mijn gebruik. Maar de hdd is denk ik aan het falen en heel traag.

Ik wil dus een nieuwe laptop die ik dan ook als desktop kan gebruiken. Het liefst met een dock zodat ik niet iedere keer 5 kabels aan moet sluiten (muis, tobo, scherm, geluid, stroom).

Ik ben geen gamer maar ik speelde vroeger wel veel simcity. En zou het leuk vinden om city skylines te kunnen draaien. Maar dan heb ik gelijk een stuk zwaardere machine nodig. Ik weet niet of dat realistisch is binnen mijn budget.

Ik wil er mits er dus ook spelletjes op kunnen tot 250 euro aan uit geven. Voor iets zonder losse videochip misschien 100 euro. Dan heb ik nog wat over voor een extra batterij en eventueel een docking station.

Het liefst een 2de hands zakelijk model. Het moet wel een beetje stevig zijn!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

En wat heb je zelf al gevonden?

Hoi!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:54

Saven

Administrator

Pff 100 euro voor een laptop, ik denk dat je dan beter een avond kan gaan stappen, dan heb je meer plezier van dat geld. Voor 250 euro heb je ook geen laptop die fatsoenlijk skylines kan draaien

• borbit
EWK schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:27:
En wat heb je zelf al gevonden?
Een lenovo x220 voor 80 euro.

• borbit
Saven schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:33:
Pff 100 euro voor een laptop, ik denk dat je dan beter een avond kan gaan stappen, dan heb je meer plezier van dat geld. Voor 250 euro heb je ook geen laptop die fatsoenlijk skylines kan draaien
Dat is wel een beetje de max nu. Ik laptop niet heel veel, dus misschien kan ik beter voor een desktop gaan kijken. Ik doe niet zoveel zware dingen en om degelijk te kunnen gamen ga je snel een stuk omhoog. Ik ga denk ik maar eens bij een kennis skylines ga spelen om te kijken of het de moeite is een paar honder euro voor neer te leggen.

[ Voor 20% gewijzigd door borbit op 28-09-2015 03:30 ]

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is een hp probook 6550b niet iets voor jou?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:07
Wat ik een beetje mis hier, is hoe vaak die laptop van z'n plek moet gaan komen. Docks zijn namelijk ook echt niet goedkoop en vooral leuk als je meerdere malen per dag je plek verlaat.
Voor een desktop waar Cities: Skylines op kan draaien zul je tweedehands je budget moeten verdubbelen :p

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-10 19:45

jordy-maes

We Photograph Your Journey

Ik vraag me ook af, waarom persé een zakelijk model?
Deze zijn minder geschikt voor een spelletje en veelal duurder.

V&A aangeboden: Asus F551MAV-BING-SX1008B 15,6 inch laptop € 150,00

Lijkt me cva voor te browsen, maar Cities: Skylines, dat gaat niet lukken

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Pagina: 1