Toon posts:

ASRock B85M Pro4 - Moederbord probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de ASRock B85M Pro4 besteld en nu zie ik op de website dat er geen visat64 bit drivers worden aangeboden. weet iemand of die wel op de meegeleverde dvd staan. :|

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Esumontere

Floep, banaan.

Juist.

Wat is je probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vista 64

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Iets over eigen inzet...
Wat stond er op de DVD toen je zelf keek?
Als je het nog niet ontvangen hebt, dan is een topic openen ook nutteloos totdat je op zijn minst het bord hebt...
Verder uiteraard de vraag: waarom vandaag de dag nog Vista terwijl 7, 8 en 10 al weer een flinke tijd beschikbaar zijn ;)

Fixing things to the breaking point...

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Vergeet Vista. Dat is gewoon prehistorie.
Win 7 kost tegenwoordig nog maar 15 euro of iets dergelijks, en is bovendien gratis te upgraden naar windows 10.
Dus waarom aanklooien met Vista.

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 21:37
Reepje schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:29:
Vergeet Vista. Dat is gewoon prehistorie.
Win 7 kost tegenwoordig nog maar 15 euro of iets dergelijks, en is bovendien gratis te upgraden naar windows 10.
Dus waarom aanklooien met Vista.
Omdat vista een prima OS is, en als je daar al een licentie op hebt ook prima te gebruiken is?

Aan ts: Ik zou eerst gewoon windows installeren: de meeste dingen zoals internet& geluid werken standaard al. Mocht het niet werken dan kan je proberen de win 7 drivers te installeren (of de 32 bit versies). Grote kans dat dat ook gewoon werkt.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Esumontere

Floep, banaan.

Ardjee schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:36:
[...]

Omdat vista een prima OS is, en als je daar al een licentie op hebt ook prima te gebruiken is?

Aan ts: Ik zou eerst gewoon windows installeren: de meeste dingen zoals internet& geluid werken standaard al. Mocht het niet werken dan kan je proberen de win 7 drivers te installeren (of de 32 bit versies). Grote kans dat dat ook gewoon werkt.
Vista is alles behalve een prima OS. Het is verouderd, traag, resource-onvriendelijk, onhandig, onduidelijk en op alle mogelijke manieren vervelend. Als vista op je PC draait, draait 7 ook en nog een heel stuk sneller ook. Geen enkele reden dus om niet te updaten.

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Esumontere schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:40:
[...]

Vista is alles behalve een prima OS. Het is verouderd, traag, resource-onvriendelijk, onhandig, onduidelijk en op alle mogelijke manieren vervelend. Als vista op je PC draait, draait 7 ook en nog een heel stuk sneller ook. Geen enkele reden dus om niet te updaten.
Hele waslijst aan eigen mening, (traag, onhandig, onduidelijk en op alle mogelijke manieren vervelend), laat dat maar weg voortaan ;)
Dat 7 sneller is (en 8 en 10 vermoedelijk ook) is mooi, maar de meeste zijn blij als de pc doet wat ie moet doen, niet als ie 10 puntjes hoger scoort in een benchmark oid :p (Zelf win7 op de desktop en 10 op de laptop dus geen Vista fan voordat daar iets over komt...)
Dat Vista verouderd is staat ook vast en ik zou TS absoluut aanraden te upgraden naar een nieuwer OS maar dan zonder dat soort meningen als feiten te presenteren ;)

Fixing things to the breaking point...

Pagina: 1