Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Motion Graphics (After Effects, Illustrator, Photoshop), Video bewerken (Premiere Pro), Fotobewerking (Photoshop, Lightroom), Beetje Gaming (Shooters, GTA, vaak niet te lang
)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de 1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Die "ouwe" gaat de deur uit. Ik hou alleen enkele externe harde schijven, boxen, muis en mat, pentablet, headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk met name processor snelheid en geheugen nodig te hebben. Vooral gericht op Motion Graphics en Video bewerking. De grafische kaart is leuk om wat te gamen, maar die moet natuurlijk wel een beetje royaal zijn aangezien ik niet van plan ben deze snel te vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope. Al is een laag energieniveau altijd een plus natuurlijk.
Ga je overklokken?
Ben geen overklokkert.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat meer input hebben met betrekking tot het huidig samengesteld systeem. Wat in essentie het Mainstream Gamesysteem van de Desktop Best Buy Guide - September 2015 is.
Alleen de i5 heb ik ingeruild voor een i7 en in plaats van 8GB heb ik er 16GB intern geheugen van gemaakt.
Verder zoek ik eventueel nog een leuke tweede monitor. Heb nu een Iiyama ProLite E2473HDS-B1 staan.Er kan er voor een leuk prijsje nog wel een bij.
Dus aanvullingen, afraders, tips en suggesties zijn zeer welkom.
Motion Graphics (After Effects, Illustrator, Photoshop), Video bewerken (Premiere Pro), Fotobewerking (Photoshop, Lightroom), Beetje Gaming (Shooters, GTA, vaak niet te lang
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de 1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Die "ouwe" gaat de deur uit. Ik hou alleen enkele externe harde schijven, boxen, muis en mat, pentablet, headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk met name processor snelheid en geheugen nodig te hebben. Vooral gericht op Motion Graphics en Video bewerking. De grafische kaart is leuk om wat te gamen, maar die moet natuurlijk wel een beetje royaal zijn aangezien ik niet van plan ben deze snel te vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope. Al is een laag energieniveau altijd een plus natuurlijk.
Ga je overklokken?
Ben geen overklokkert.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat meer input hebben met betrekking tot het huidig samengesteld systeem. Wat in essentie het Mainstream Gamesysteem van de Desktop Best Buy Guide - September 2015 is.
Alleen de i5 heb ik ingeruild voor een i7 en in plaats van 8GB heb ik er 16GB intern geheugen van gemaakt.
Verder zoek ik eventueel nog een leuke tweede monitor. Heb nu een Iiyama ProLite E2473HDS-B1 staan.Er kan er voor een leuk prijsje nog wel een bij.
Dus aanvullingen, afraders, tips en suggesties zijn zeer welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 6700K Boxed | € 362,- | € 362,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 357,95 | € 357,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 41,- | € 41,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.280,20 | |