Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Niet helemaal, want juist doordat je overal in de kast schijven kan plaatsen en ook de [draadjes van] powerbutton en andere frontaansluitingen gewoon middenin de behuizing uitkomen is het niet echt mogelijk om kabels netjes weg te werken. Dat zie ik ook wel in de foto's van Foritain terug; alles staat er duidelijk op, maar op geen enkele foto is alles tegeljk aangesloten. (dus mobo + videokaart + ssd + hdd en frontpaneconnectors).
[ Voor 1% gewijzigd door PiweD op 25-09-2015 13:28 . Reden: [draadjes van] toegevoegd ]
so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook
Tweede fout:

'lage koelprestaties' moet 'slechte koelprestaties' zijn of 'lage koelcapaciteit'.

'lage koelprestaties' moet 'slechte koelprestaties' zijn of 'lage koelcapaciteit'.
Share and Enjoy!
Bij de conclusie, de grote scorekaart, las ik in de gauwigheid dat de Cooler Master Silencio 352 en de Corsair Obsidian 350D veel geluid zouden produceren (geluidsproductie: ++), terwijl ze eigenlijk juist stil zijn.
Mooier zou zijn om "geluidsproductie" te vervangen door "geluidsisolatie" of "geluidsdemping".
Mooier zou zijn om "geluidsproductie" te vervangen door "geluidsisolatie" of "geluidsdemping".
@ GreNade 'lage' en 'hoge' prestaties kan volgens mij gewoon. Het is onze eindredacteur ook niet opgevallen (hij is er vandaag helaas niet, dus ik kan het niet nog eens checken), maar volgens mij mag het gewoon
@EJlol hmmm, discutabel, de behuizingen produceren zelf geen geluid, maar de koeling natuurlijk wel en die zijn weer een min of meer vast onderdeel van de behuizing
(maar ik maak er toch geluidsdemping van, want is duidelijker en ik vind het ook mooier)
@EJlol hmmm, discutabel, de behuizingen produceren zelf geen geluid, maar de koeling natuurlijk wel en die zijn weer een min of meer vast onderdeel van de behuizing
Voor zover ik weet zijn prestaties goed of slecht, hoog of laag is in het engels wel goed, maar in het nederlands klopt dat niet.PiweD schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:50:
@ GreNade 'lage' en 'hoge' prestaties kan volgens mij gewoon. Het is onze eindredacteur ook niet opgevallen (hij is er vandaag helaas niet, dus ik kan het niet nog eens checken), maar volgens mij mag het gewoon
Je presteert op school toch ook goed, en niet hoog?
Ik kan het verkeerd zien, maar het klinkt gewoon heel raar.
Share and Enjoy!
Hoge prestaties/Lage prestaties wordt zo vaak gebruikt dat ik me niet kan voorstellen dat het fout is en anders is het al zo lang gebruikt dat iedereen het wel kent
Fixing things to the breaking point...
Dat is geen argument. "als/dan" fouten hoor ik ook elke dag, maar dat maakt het nog niet correct.RGAT schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:18:
Hoge prestaties/Lage prestaties wordt zo vaak gebruikt dat ik me niet kan voorstellen dat het fout is en anders is het al zo lang gebruikt dat iedereen het wel kent
Guys, ik heb het vanochtend nog even aan de eindredacteur gevraagd en GreNade heeft gelijk, dus bij dezen is het aangepast!
Pagina: 1