Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag mijn pc willen update. Zelf heb ik geen idee hoe.
Moet ik t moederbord vervangen of een nieuwe grafische kaart?

Ik zou graag de wat nieuwe spellen wille spelen op medium zonder dat ie laged.
(Spelle zoals skyrim, farcry 3, etc) die spelen moet ik op low spelen, en dan laged it nogsteeds 8)7

Processor: AMD A6-3500 APU with radeon (TM) HD Graphics (3 CPus), - 2.1GGz.
Systeemmodel: A55ML
Geheugen:6144MB RAM
Chiptpye (Beeldscherm): AMD radepn Graphics Processor (0x964A)
Naam(Beeldscherm): AMD Radeon HD 6530D.

Ik heb op deze gegevens gevonde met Start -> Uitvoeren -> dxdiag -> ok.

Verders wil ik max 100 euro uitgeven aan spullen. Ik ben zelf technisch aangelegd dus het insta leren zou ook wel lukke!

Gegroet Djilles01!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:24

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Me dunkt dat je een geïntegreerde videokaart hebt, dat zijn vaak geen uitblinkers, grafisch gezien.
Als je slechts 100 euro uit wilt geven zie ik als enige optie de aanschaf van een videokaart, alle andere mogelijkheden kosten meer. Vooropgesteld dat je het hier ook echt over een PC hebt (desktop) en geen laptop.

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01-2025
tsja met zo een klein budget blijft eigenlijk alleen een tweedehands gpu over.
Kijk eens voor een 7950/7970 die liggen rond de € 100,-

mits je voeding het aankan.

anders een 7850/7870 met een nieuwe voeding.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Grote kans dat met een HD7870 al die CPU behoorlijk bottlenecked, het is een erg laag geclockte triplecore, uit de tijd dat de IPC van AMD echt slecht was. Mijn pricewatch: AMD Phenom II X3 720 Black Edition Black Edition was jaren terug al aan vervanging toe, en dat ding zal wss sneller zijn dan die A6.

Een lage resolutie kan nog het een en ander goed maken, maar fullHD medium FC3, betwijfel of die pc dat trekt, het is gewoon geen gamebak. 720p of misschien 900p kan nog wel.

En welke voeding zit erin? Als het een MS-tech achtig iets is, moet je die sowieso eerst vervangen.

People as things, that’s where it starts.