Ik ben opzoek naar een tablet voor mijn ouders. Ze hebben opzicht niet veel wensen en zijn ook al snel tevreden. Maar ik wil niet dat ze een crappy tablet kopen 
Ik zoek een?
Een Budget Tablet. Voorkeur gaat uit naar een 8 of 10 inch. Maar als er een goede 7 inch is dan is dat ook zeker een optie. Persoonlijk denk ik dat 8 inch een mooie tussenweg is.
Wat is je budget?
Max 150 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tablet zal voornamelijk gebruikt worden om een beetje te internetten/mailen en wat simpele spelletjes (Candy-crush achtige games).
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung tab 3 7.0 - Momenteel te koop voor 99 euro bij Mediamarkt
Samsung tab 4 7.0 - Momenteel te koop voor 137 euro bij Mediamarkt
Asus ZenPad 8 z380c (1gb variant) - Momenteel te kooop voor 139 euro bij Bol.com (de 2 gb variant is overal duurder)
Momenteel neig ik zelf naar de ZenPad
Welke vragen heb je hier nog over?
Nu denk ik dat ik voor hun eisen niet echt een miskoop ga doen met elk van deze 3 tablets. Alleen ben ik zelf verder niet thuis in android. Ook weet ik niet of het een pre is om voor een tablet met Lollipop te gaan. Lees namelijk ook vaak dat KitKat beter is op sommige apparaten.
Ik zoek een?
Een Budget Tablet. Voorkeur gaat uit naar een 8 of 10 inch. Maar als er een goede 7 inch is dan is dat ook zeker een optie. Persoonlijk denk ik dat 8 inch een mooie tussenweg is.
Wat is je budget?
Max 150 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tablet zal voornamelijk gebruikt worden om een beetje te internetten/mailen en wat simpele spelletjes (Candy-crush achtige games).
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung tab 3 7.0 - Momenteel te koop voor 99 euro bij Mediamarkt
Samsung tab 4 7.0 - Momenteel te koop voor 137 euro bij Mediamarkt
Asus ZenPad 8 z380c (1gb variant) - Momenteel te kooop voor 139 euro bij Bol.com (de 2 gb variant is overal duurder)
Momenteel neig ik zelf naar de ZenPad
Welke vragen heb je hier nog over?
Nu denk ik dat ik voor hun eisen niet echt een miskoop ga doen met elk van deze 3 tablets. Alleen ben ik zelf verder niet thuis in android. Ook weet ik niet of het een pre is om voor een tablet met Lollipop te gaan. Lees namelijk ook vaak dat KitKat beter is op sommige apparaten.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82