Toon posts:

asus maximus ranger viii

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Er zou normaal gezien lighting_control opties mogelijk zijn met de Z170 chipset.
Heb het programma Asus lighting_control
Geinstaleerd maar gaat vervolgens niet open. Iemand die mij kan helpen met dit probleem.
Alvast bedankt.

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04:24
Welkom. Aan zo'n post hebben we helaas niks, we zijn geen helpdesk.

Begin eens met je post wat structuur te geven (interpunctie) en duidelijk te vertellen wat het probleem is, wat je hebt geprobeerd en met welke spullen (hardware) we te maken hebben. Als iemand je hier gaat helpen doet hij het voor de lol, denk dat je nu weinig kans van slagen hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door JDillinger op 25-09-2015 00:15 ]

Verwijderd

Alleen op de Hero, niet op de Ranger.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom heb ik dan dat programma op mijn instalatie cd die ik bij dit moederbord kreeg en als je op de site van asus gaat zie je het veranderen van kleur

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-01 22:12
Hij heeft deze : pricewatch: Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER
https://www.asus.com/Motherboards/MAXIMUS-VIII-RANGER/

Maar het is alleen mogelijk met pricewatch: Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII HERO
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:27:
Waarom heb ik dan dat programma op mijn instalatie cd die ik bij dit moederbord kreeg en als je op de site van asus gaat zie je het veranderen van kleur
Ja wij werken niet bij Asus hé, dus hoe moeten wij dat weten? Wat heb je zelf al aan kennis opgedaan? Lijkt me prima op internet te vinden, en anders stuur je maar een support ticket naar Asus.

We gaan hier niet de antwoorden geven die zelf ook te vinden zijn als je zelf geen input hebt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste ekilo,
Je merkt, we zijn hier veeleisend, maar daar tegenover staat wel, dat als je voldoende aandacht aan je topic besteed (voldoende eigen input en onderzoek, goede topictitel die de lading dekt, uitleggen wat je al gedaan hebt en in mindere mate, maar ook belangrijk, wat interpunctie), je erg goed advies kan krijgen.

Ik zou dan ook, zoals hierboven al wordt gezegd, eerst een contact zoeken bij Asus. Zij kunnen je daarover vast alles vertellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.