Wie kan helpen mijn Asus TF300T aan de praat te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

• CharlieFox
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 05:56
I know, niet echt zoals het een echte Tweaker betaamt, immers altijd zelf doen totdat je er bij neervalt, maar ik kom er dus niet uit.

Ik heb sinds zo'n 3 jaar een Asus TF300T tablet, waar ik een jaar na aanschaf met veel uitzoekwerk Cyanogenmod op heb weten te installeren. Echter na een crash ligt het apparaat al bijna een jaar te verstoffen in de kast!

De crash volgde na een mislukte update, herinner ik mij nog vaag. Liep vast en kon niets anders meer doen dan geforceerd uitzetten. Sindsdien krijg ik het apparaat niet meer aan de praat. Ik kom alleen in TWRP, maar daar wordt m'n SD-card niet gezien. Kan dus ook geen installatie files uitpakken.

Misschien vind iemand het leuk om (eventueel samen) dit apparaat weer aan de praat te krijgen? Uiteraard tegen vergoeding. Ik kom er maar niet aan toe, vooral omdat ik het technisch gezien toch wel lastig vind. Of is het echt einde oefening?

Groet,
Charliefox

Alvast hartelijk dank voor de replies!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:28

MsG

Forumzwerver

Ik heb laatst een ME301T, wat redelijk gelijkende tablet is, gefixt en had ook even het euvel met de SD-kaart. Wat als je de recovery opnieuw flasht via bootloader?

Waar woon je? Ik vind het opzich wel leuk om te doen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieFox
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 05:56
Hoi MsG, dank voor het aanbod. Zag echter net in je (indrukwekkende) profiel dat we niet echt bij elkaar om de hoek wonen, Groningen-Amsterdam. Kan ik je pb'en of mailen? Zie geen pb mogelijkheid op dit forum?

Alvast hartelijk dank voor de replies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:28

MsG

Forumzwerver

Die mogelijkheid heb je zelf uitstaan volgens mij. Je kan mij wel een bericht sturen.

EDIT: heb je even gemaild.

[ Voor 15% gewijzigd door MsG op 25-09-2015 11:00 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
CharlieFox schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:05:
[...]

Kan ik je pb'en of mailen? Zie geen pb mogelijkheid op dit forum?
Forum Instellingen > Privacy > Berichten > Ja - ik wil berichten kunnen versturen en ontvangen

Verder hebben we voor dit soort verzoekjes http://tweakers.net/aanbod/ dus dit topic gaat dicht.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Dit topic is gesloten.