Samsung SM951 compatible met Gigabyte Sniper B6?

Pagina: 1
Acties:

• r8420
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik heb laatst het gigabyte sniper b6 moederbord gekocht met M.2.
Ik wil de Samsung sm951 ssd kopen maar ik weet niet of dat geschikt is voor mijn moederbord omdat ik van sommigen heb gehoord dat ze daarmee problemen hadden.

Verwijderd

Hoi r8420,

Je vraag komt neer of de Samsung SM951 SSD compatible is met je Gigabyte Sniper B6 moederbord. Echter, dergelijke vraagjes zijn zonder eigen vooronderzoek ongewenst op dit forum. Je dient zelf moeite te steken in het vinden op antwoorden op je vragen. Tevens dien je deze te communiceren in je startpost.

Ik zal je topic deze keer niet sluiten - mede omdat je een nieuwe gebruiker bent - maar wees je bewust dat jouw topic niet voldoet aan wat wij normaliter verwachten van onze gebruikers. Wij verwachten eigen inzet en dat dient je topic ook uit te stralen. Dat doe je door een uitgebreide topicstart te schrijven waar je aangeeft wat je allemaal zelf hebt ondernomen om antwoord te krijgen op je vraag of een oplossing voor je probleem. Pas dan zullen anderen het hun tijd waard vinden om in jou te investeren.

Ik zal in dit geval echter oordelen dat je topic open mag, maar deze wel verplaatsen naar CAA - het is immers een vorm van aankoopadvies. Want als deze SSD niet zou werken, zou je een andere willen voor je moederbord. Ik hoop wel dat je volgende posts cq. topics van hogere kwaliteit zullen zijn.

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT