Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Rond de prijs van een PS4 een leuke mini-ITX Gaming PC, dus simpelweg wat spellen spelen en standaard computerwerk. Dit systeem is voor mijn broertje die nu twijfelt tussen een PS4 en PC
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de prijs van een PS4. Een 1TB PS4 kost nu € 370 dus laten we het rond de € 400,- houden excl. randapperatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik kan heb evt. wat reserve onderdelen geven maar in principe is dat niet de bedoeling
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
(Zie onderaan dit topic) Ik heb een moederbord met ingebouwde quad-core processor gevonden, alleen heb ik mijn twijfels bij het koelen hiervan. Een extra fan zal moeten worden aangeschaft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Simpel, licht en compact
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Games als GTA V moet hij kunnen spelen op 1080p medium settings
Ga je overklokken?
Nee
Rond de prijs van een PS4 een leuke mini-ITX Gaming PC, dus simpelweg wat spellen spelen en standaard computerwerk. Dit systeem is voor mijn broertje die nu twijfelt tussen een PS4 en PC
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de prijs van een PS4. Een 1TB PS4 kost nu € 370 dus laten we het rond de € 400,- houden excl. randapperatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik kan heb evt. wat reserve onderdelen geven maar in principe is dat niet de bedoeling
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
(Zie onderaan dit topic) Ik heb een moederbord met ingebouwde quad-core processor gevonden, alleen heb ik mijn twijfels bij het koelen hiervan. Een extra fan zal moeten worden aangeschaft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Simpel, licht en compact
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Games als GTA V moet hij kunnen spelen op 1080p medium settings
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock QC5000-ITX/PH | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB | € 133,50 | € 133,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Sharkoon Shark Zone C10 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,- | € 40,- |