[Vraag & Aanbod]: wel/geen ook bij categorieën

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees030
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-07 16:36
Bij merken kan ik filteren met de optie wel/geen. Die mogelijkheid is er niet bij categorieën. Nu moet ik heeeel veel vinkjes zetten als ik alleen verschoond wil blijven van Games.

En na het schonen van de cache kan ik weer van voren af aan beginnen :X Een mogelijkheid om de selectie op te slaan in mijn profiel zou ook heel prettig zijn _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:33

crisp

Devver

Pixelated

Je kan in ieder geval de url bookmarken ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Het kunnen onthouden van filtersets is inderdaad een waardevolle toevoeging, die niet alleen voor Vraag & Aanbod maar ook voor andere zoekmogelijkheden binnen de site.

Het wel/niet filteren passen we momenteel eigenlijk nergens toe op categorieen. Omdat we de categoriebrowser hebben waarmee je een categorie kunt kiezen.

Wanneer zoek je in meerdere categorieen tegelijkertijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maite de Jong schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:29:
Wanneer zoek je in meerdere categorieen tegelijkertijd?
"Nu moet ik heeeel veel vinkjes zetten als ik alleen verschoond wil blijven van Games."

Dus ad's van alle categorieën weergeven, behalve games. Dat is inderdaad veel vinkjes zetten voor de rest van de categorieën die je wél wil zien.

Als ik naar nieuwe ad's in de V&A zoek, dan begin ik met het aanvinken van Aanbod, prijs op max €100 en dan kijken wat er nieuw is. Dan krijg ik álle categorieën te zien, vermoedelijk doet Kees030 iets vergelijkbaars, maar wil daarbij games juist wegfilteren. Helaas kan dat door het gebrek aan wel/geen knop alleen door alle categorieën die hij wél wil zien aan te vinken, en dat zijn er nogal wat als categorie games 't enige is die hij niet wil zien...

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 29-09-2015 10:31 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Dank voor je feedback, dat maakt de wens inderdaad een stuk duidelijker. Het gaat er dus vooral om om door nieuwe advertenties te kunnen scannen, waarbij je bepaalde categorieen wilt uitsluiten omdat je daar geen interesse in hebt. Helder!

Dat is bij V&A inderdaad ook en sterkere case dan voor andere searches.

We zijn wat kritisch op het toevoegen van dergelijke opties in filters, omdat het ook ten koste gaat van het overzicht tijdens het filteren. Maar als er een goede case voor is, kunnen we het natuurlijk toepassen.

Ik zal eens kijken naar de impact die het heeft op andere searches. Bedankt voor de toelichting

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees030
Is er al voortgang/besluit te melden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees030
Ik hoop dat ik niet te snel ben met nogmaals vragen naar de voortgang; heb een jaartje gewacht ;)

Ik mis het nog steeds; komt het nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mermer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 10:01
Gezien de laatste bump meer dan een jaar geleden is, wil ik dit topic graag weer onder de aandacht brengen. Ik wacht met smart op deze functionaliteit ;)
Maite de Jong schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:44:...
Het gaat er dus vooral om om door nieuwe advertenties te kunnen scannen, waarbij je bepaalde categorieen wilt uitsluiten omdat je daar geen interesse in hebt. Helder!
...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maite de Jong schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:44:
Ik zal eens kijken naar de impact die het heeft op andere searches. Bedankt voor de toelichting
Inmiddels meerdere jaren zonder ook maar enige reactie, wordt er wel naar gekeken? :?

Oscar Wilde

Pagina: 1