Hallo mensen van dit forum,
pas geleden heb ik tweedehands een pc gekocht, nu wil ik er een netwerkkaart indoen zodat ik wifi kan ontvangen maar zie ik dat er maar 1 pci slot op mijn moederbord zit die in gebruik is door mijn videokaart.
Ik ben dus van plan een nieuw moederbord te gaan kopen maar ik heb zelf nog maar 1x een pc uit elkaar gehaald en terug in elkaar gezet maar nog nooit iets geüpgraded. Nu was mijn vraag, wat voor moederbord heb ik nodig voor mijn andere hardware??
Mijn setup nu is:
Intel core i5 4460 3.2ghz processor
nvideo gtx 760
Er zit een ventilator van coolmaster op mijn moederbord
60gb ssd (met windows 10 home erop)
1tb hdd
een dvd lade
een 600w real power voeding
1 8gb ram kaart
ik gebruik 2 beeldschermen, 1hdmi op mijn nvidea en 1 vga op mijn moederbord.
Weten jullie dus een goed moederbord waar dit allemaal op kan zonder dat ik veel hoef te veranderen of moet verbouwen? En dan het liefst voor een mooi prijsje
Of zijn er nog andere oplossingen, zo'n netwerk kaart die ver uitsteekt past niet in mijn kast waar de pc staat, maar ik wil wel redelijk goede qualiteit.
alvast bedankt voor de moeite,
mvg. Chatman313
ps. staat er iets nog niet bij vraag het even in dit forum of stuur een dm.
pas geleden heb ik tweedehands een pc gekocht, nu wil ik er een netwerkkaart indoen zodat ik wifi kan ontvangen maar zie ik dat er maar 1 pci slot op mijn moederbord zit die in gebruik is door mijn videokaart.
Ik ben dus van plan een nieuw moederbord te gaan kopen maar ik heb zelf nog maar 1x een pc uit elkaar gehaald en terug in elkaar gezet maar nog nooit iets geüpgraded. Nu was mijn vraag, wat voor moederbord heb ik nodig voor mijn andere hardware??
Mijn setup nu is:
Intel core i5 4460 3.2ghz processor
nvideo gtx 760
Er zit een ventilator van coolmaster op mijn moederbord
60gb ssd (met windows 10 home erop)
1tb hdd
een dvd lade
een 600w real power voeding
1 8gb ram kaart
ik gebruik 2 beeldschermen, 1hdmi op mijn nvidea en 1 vga op mijn moederbord.
Weten jullie dus een goed moederbord waar dit allemaal op kan zonder dat ik veel hoef te veranderen of moet verbouwen? En dan het liefst voor een mooi prijsje
alvast bedankt voor de moeite,
mvg. Chatman313
ps. staat er iets nog niet bij vraag het even in dit forum of stuur een dm.
[ Voor 9% gewijzigd door Chatman313 op 24-09-2015 19:24 ]