Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
Heb je gecheckt of de naam van de serie en het episodenummer overeenkomen met thetvdb.com en de eisen die Kodi hieraan stelt? Je kunt op een Windows installatie van Kodi op een serie rechtsklikken en naar nieuwe episodes laten zoeken; probeer op jouw apparaat het contextmenu te openen en deze optie te kiezen. Soms helpt het om het jaartal toe te voegen aan de serienaam of deze juist te verwijderen.
[ Voor 10% gewijzigd door Jorgen op 24-09-2015 22:53 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Voor zover ik kan inschatten staat in de thetvdb het zelfde:
Breaking Bad (2008) S01E01 Pilot.mp4 zo is het nu omschreven en ik heb zelf de underscors verwijderd en de (2008) toegevoegd. geen resultaat. zelfde heb ik met de serie the pacific.
Doe nu alleen breaking bad s01e01.mp4
ook geen response.
Breaking Bad (2008) S01E01 Pilot.mp4 zo is het nu omschreven en ik heb zelf de underscors verwijderd en de (2008) toegevoegd. geen resultaat. zelfde heb ik met de serie the pacific.
Doe nu alleen breaking bad s01e01.mp4
ook geen response.
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
Kan Kodi wel bij die gecontroleerde map? Kan je het bijvoorbeeld via video files wel dat bestand zien?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
ja via video tab en bestanden
kan ze ook afspelen.
kan ze ook afspelen.