PS: Excuses, ik bedoel Alternatief, sorry heb een nieuwe vriendin, zeikt aan mij kop.Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:32:
PS: Excuses, ik bedoel Alternatief, sorry heb een nieuwe vriendin, zeikt aan mij kop.
Beste Tweakers,
Ik ben opzoek naar een RDP programma, echter wil ik iets (liefst gratis) en een degelijke product.
Ik heb recent VNC geprobeerd, echter moet je eerst voor elke PC waarmee je wilt verbinden dus een 'service/cliënt' installeren, daar zit ik niet op te wachten.
Wat ik wil dus een computer benaderen met behulp van 192.168.1.**
En dan zien wat de gebruiker doet en eventueel helpen.
Nu heb ik een programma gevonden, genaamd MGRemote, dit werkt bijna briljant, ik voer het host/IP nummer in en ik zit zo in een computer! Echter, als er een gebruiker is ingelogd, en hij heeft een browser open of wat enkele mappen, dan zie ik dat niet. Ik krijg dan gewoon een normaal/lege opgestarte Windows, en niet te zien wat de ingelogde gebruiker doet.
Iemand hier enig ervaring mee?
Beste Tweakers,
Ik ben opzoek naar een RDP programma, echter wil ik iets (liefst gratis) en een degelijke product.
Ik heb recent VNC geprobeerd, echter moet je eerst voor elke PC waarmee je wilt verbinden dus een 'service/cliënt' installeren, daar zit ik niet op te wachten.
Wat ik wil dus een computer benaderen met behulp van 192.168.1.**
En dan zien wat de gebruiker doet en eventueel helpen.
Nu heb ik een programma gevonden, genaamd mRemoteNG, dit werkt bijna briljant, ik voer het host/IP nummer in en ik zit zo in een computer! Echter, als er een gebruiker is ingelogd, en hij heeft een browser open of wat enkele mappen, dan zie ik dat niet. Ik krijg dan gewoon een normaal/lege opgestarte Windows, en niet te zien wat de ingelogde gebruiker doet.
Iemand hier enig ervaring mee?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2015 18:46 ]