Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MGRemote/Alterbatuef problemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:32:
PS: Excuses, ik bedoel Alternatief, sorry heb een nieuwe vriendin, zeikt aan mij kop.

Beste Tweakers,

Ik ben opzoek naar een RDP programma, echter wil ik iets (liefst gratis) en een degelijke product.
Ik heb recent VNC geprobeerd, echter moet je eerst voor elke PC waarmee je wilt verbinden dus een 'service/cliënt' installeren, daar zit ik niet op te wachten.

Wat ik wil dus een computer benaderen met behulp van 192.168.1.**
En dan zien wat de gebruiker doet en eventueel helpen.

Nu heb ik een programma gevonden, genaamd MGRemote, dit werkt bijna briljant, ik voer het host/IP nummer in en ik zit zo in een computer! Echter, als er een gebruiker is ingelogd, en hij heeft een browser open of wat enkele mappen, dan zie ik dat niet. Ik krijg dan gewoon een normaal/lege opgestarte Windows, en niet te zien wat de ingelogde gebruiker doet.

Iemand hier enig ervaring mee?
PS: Excuses, ik bedoel Alternatief, sorry heb een nieuwe vriendin, zeikt aan mij kop.

Beste Tweakers,

Ik ben opzoek naar een RDP programma, echter wil ik iets (liefst gratis) en een degelijke product.
Ik heb recent VNC geprobeerd, echter moet je eerst voor elke PC waarmee je wilt verbinden dus een 'service/cliënt' installeren, daar zit ik niet op te wachten.

Wat ik wil dus een computer benaderen met behulp van 192.168.1.**
En dan zien wat de gebruiker doet en eventueel helpen.

Nu heb ik een programma gevonden, genaamd mRemoteNG, dit werkt bijna briljant, ik voer het host/IP nummer in en ik zit zo in een computer! Echter, als er een gebruiker is ingelogd, en hij heeft een browser open of wat enkele mappen, dan zie ik dat niet. Ik krijg dan gewoon een normaal/lege opgestarte Windows, en niet te zien wat de ingelogde gebruiker doet.

Iemand hier enig ervaring mee?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2015 18:46 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bedoel jij niet mRemoteNG?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dat juist. Het Offerfeest van vandaag doet mij niet veel goed. >:)

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat jij nodig hebt is Remote Assistance van Microsoft. Zit gewoon in Windows.

https://discord.com/invite/tweakers

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mRemoteNG is een prima tool. Het heeft zelf geen remote beheer-tools aan boort maar is een interface voor verschillende tooling, waaronder Microsoft RDP. In hetzelfde vijver vist Remote Desktop Manager (Free). Deze is erg vergelijkbaar met mRemoteNG maar in mijn ervaring net wat stabieler. Maar beiden erg fijne managers.

Je moet alleen nog steeds op de server een protocol draaien dat toegang toestaat. Let ook op je beveiliging. VNC en/of RDP op het publieke net beschikbaar maken is vragen om ongenode bezoekers ;)
Dus even achter een VPN-verbinding hangen. PPTP is daarin trouwens geen optie meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 24-09-2015 19:00 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:57

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines of onze Tweakers Search) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en probeer het dan nogmaals....

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.