Toon posts:

Suse 7.1 update naar 7.2 via FTP??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om Suse 7.1 te updaten naar 7.2 via FTP? Op de FTP site van Suse staat wel een map update met 7.2 erin. Nou heb ik al van alles geprobeert, maar mij lukt het niet.

Op de Suse site zijn ze ook niet erg vrijgevig met info, dus ik dacht laat ik het hier eens proberen.

Als het niet lukt/kan dan zou het niet erg zijn want volgens mij is 7.2 niet echt een grote sprong voorwaarts, maar het zou leuk zijn om het een keer te testen. Als ik het goed gelezen heb is 7.2 gewoon 7.1 met een nieuwe kernel versie en wat sofware updates, die ik al heb. (is dat zo :? )

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:05

Sjonny

Fratser

Op dinsdag 19 juni 2001 13:21 schreef Tylo het volgende:
Is het mogelijk om Suse 7.1 te updaten naar 7.2 via FTP? Op de FTP site van Suse staat wel een map update met 7.2 erin.
die directory zit vol met patches voor packages uit SuSE7.2. Je heb dus voor deze dir eerst een 7.2 nodig :)
Als het niet lukt/kan dan zou het niet erg zijn want volgens mij is 7.2 niet echt een grote sprong voorwaarts, maar het zou leuk zijn om het een keer te testen. Als ik het goed gelezen heb is 7.2 gewoon 7.1 met een nieuwe kernel versie en wat sofware updates, die ik al heb. (is dat zo :? )
Is iedere distributie upgrade dit dan niet??

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Verwijderd

Topicstarter
Shit dacht ik al!! Maar je kunt bij suse toch ook altijd een FTP install doen :? 7.1 in ieder geval wel! Dus ik dacht dat je dan ook vast wel een ftp update zou kunnen doen.

Maar over die update, de overgang van 6.4 naar 7.1 vond ik wel de moeite waard! Yast2 is daarin veel beter met meer mogelijkheden. Daarom is update af en toe wel de moeite waard.

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:05

Sjonny

Fratser

Staan de keuzes van install/upgrade en package source niet los van elkaar? Als je eerst in yast aangeeft dat je suse source packages op die ftp site staan, en dan een upgrade command ofzo, lijkt mij dat het moet kunnen..
En een upgrade naar 2.4 kernel lijkt me ook wel handig, dat was voor mij de voornaamste reden van mdk 7 -> 8. Geen zin meer om steeds zelf nieuwe kernel te compilen en nieuwe tools er in 1x bij enzo..

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

De nieuwe distributie staat altijd meer dan een maand later pas op hun ftp server. Dus of naar de winkel of een maandje of twee wachten.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...