• waseland
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-09 21:30

waseland

War... war never changes

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb eventjes een snel vraagje. Morgen komt de Reality er weer aan en ik neem mijn pc daar natuurlijk mee naartoe. Nu komt het bij mij wel eens voor dat na het vervoeren van mijn desktop mijn GPU een stukje uit de pci slot staat.

Hebben jullie hier ervaring mee en weten jullie manieren om dit op te lossen. Een optie is natuurlijk om de videokaart apart te vervoeren maar dit brengt ook weer nadelen met zich mee. Ik zat te denken aan een steun voor in de desktop of misschien een kussentje in de kast?

Met vriendelijke groet,
Waseland

Mijn GPU is trouwens een pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G en mijn motherboard een pricewatch: Asus B85M-E en mijn kast is een midi tower uit het stenen tijdperk :)

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 09:49
Uithalen , in originele doos steken, en terug insteken. Kost u 5 min werk en is de beste manier wil je schade voorkomen.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Inderaad, een videokaart eruit halen is zo gedaan, en er weer in doen ook.

Grote torenkoelers zijn dan vervelender, die even demonteren zit er vaak niet bij.

People as things, that’s where it starts.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je dat ding toch vastschroeft in de kast, en hij klikt in die houder van het PCIeslot, dan moet ie toch gewoon goed zitten. Ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad.

Anders even demonteren, dat is 3 minuten werk voor en na de LAN.

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-09 19:43
Eruit halen is voor een GPU vrij makkelijk en gewoon pc plat leggen, dus moederbord horizontaal. Dan kan de koeler ook vrij weinig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waseland
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-09 21:30

waseland

War... war never changes

Topicstarter
Dankjewel, dit gaat vast goedkomen!
Pagina: 1