Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar de aanschaf van actioncams. Om het onderzoek goed uit te kunnen voeren, ben ik op zoek naar een expert op het gebied van actioncams. Ik zou door middel van een (telefonisch) interview graag wat meer te weten willen komen over wat voor actioncams er zijn, welke eigenschappen van de actioncam belangrijk zijn en wat het aanbod aan accessoires zoal is. Ook zou ik waar mogelijk graag wat meer te weten komen over wie de gebruikers van actioncams zijn en in welke situatie ze dit gebruiken.

Mocht er hier iemand rondlopen die bereid is mij hiermee te helpen, dan zou ik daar erg blij mee zijn. Mijn dank druk ik graag uit in je favoriete biermerk of wijnsoort.

Bart

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://gizmodo.com/the-be...g-2014-edition-1547049331

Hier kom je al een heel eind mee, waarom je een expert nodig hebt snap ik niet, er is op internet meer dan genoeg te vinden :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor je snelle reactie. Dat ik een expert nodig heb heeft er deels mee te maken dat ik graag inzicht wil hebben in de toepassing door verschillende gebruikers, dat is via een interview met een expert beter te achterhalen dan zelf te gaan zoeken op internet, daar gaat het namelijk meestal vrijwel alleen maar over de (technische) specificaties van de actioncams zelf.

Bovendien acht mijn opleiding interviews per definitie betrouwbaarder dan internetbronnen, tja... Dat had ik ook niet zelf bedacht.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2015 14:56 ]

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 16:23
Werving is niet toegestaan op het forum. Daarvoor is onze Vraag & Aanbod. Dit topic gaat dan ook op slot.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Dit topic is gesloten.