• MSteverink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 15:32
Ik kan al die off-topic seksistische opmerkingen wel naar beneden modden (zoals ook al door anderen is gedaan), maar kunnen ze niet gewoon weg?

nieuws: Stemactrice verklapt waarschijnlijk ontwikkeling nieuwe Wolfenstein-game

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Welke reacties vind jij specifiek onbehoorlijk seksistisch? Gewone complimenten op basis van het uiterlijk van de vrouw zijn zeker niet relevant, maar ga ik ook niet verwijderen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:18

_David_

FP ProMod

llama llama duck

En normale complimenten op iemands uiterlijk is ook niet ongewenst, dus ze kunnen prima op 0.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSteverink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 15:32
Dirk schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:21:
Welke reacties vind jij specifiek onbehoorlijk seksistisch?
Nou, deze bijvoorbeeld.
Je mag van geluk spreken als je ooit zo'n vrouw in je bed zult vinden, dat weet jij, dat weet ik, dat weet heel tweakers. Maar uiteraard is een virtueel poppetje altijd knapper dan een echte vrouw voor de échte tweakernerd.
Ze heeft een interview gegeven om iets te vertellen over dat waar ze nu aan werkt. Niet om op een openbaar forum als een bed-object te worden neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat is inderdaad geen nette reactie, maar een -1 vind ik afdoende.

Door op de datum en tijd van de reactie te klikken krijg je trouwens een directe link: majic in 'nieuws: Stemactrice verklapt waarschijnlijk ontwikkeling nieuwe Wol...

[ Voor 76% gewijzigd door Dirk op 25-09-2015 12:21 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:32
MSteverink schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:56:
Nou, deze bijvoorbeeld.

[...]

Ze heeft een interview gegeven om iets te vertellen over dat waar ze nu aan werkt. Niet om op een openbaar forum als een bed-object te worden neergezet.
Die poster maakt eerst een grapje, daarna "beledigt" hij medetweakers en daarna staat er nog een grapje dat m.i. niet uit de verf komt vanwege de smileys. Maar seksisme? Alleen als tweakers een aparte sekse zijn kan ik hier discriminatie in zien :)

Je zou -1 kunnen overwegen vanwege de niet geslaagde grappen, maar dat vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Ik heb dus 0 (off-topic) gegeven.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Pagina: 1