Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afbeelding toont smartphone HTC met amoled-scherm

Pagina: 1
Acties:

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Een prijs is nog niet bekend en HTC heeft nog geen evenement gepland staan om het toestel te presenteren.
Het artikel over de mogelijke nieuwe A9 van HTC besluit Arnoud met bovenstaande quote.

Maar verschillende media melden al begin deze maand dat HTC, net als Google, ook op 29 september een event houdt. Zie bijvoorbeeld: http://www.nu.nl/mobiel/4...rtphone-29-september.html

Dat zou, als die bronnen niet vertrouwt worden, toch op z'n minst als gerucht vermeld kunnen worden zou je denken.

Zelfs als dat event enkel voor Azië geldt. Mij is namelijk ook niet duidelijk of de A9 uit dit artikel eventueel wel naar het Westen zou komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Tralapo op 24-09-2015 13:44 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Thx voor je opmerking :)
Het evenement van 29 september was - als ik het me correct herinner - in Japan. Voor Japan heeft HTC een aparte line-up die weinig tot niets te maken heeft met de Westerse line-up. Vandaar dat ik het niet heb genoemd. Bovendien heb ik niets gehoord van HTC-zijde over een eventueel event dit najaar voor Europese toestellen - en meestal als er een aankondiging komt waar wij iets mee te maken krijgen dan is dat wel het geval.

De Snapdragon-processor wijst op een release in het Westen; in China gebruikt HTC vooral MediaTeks :)