Apple algemeen topic

Pagina: 1
Acties:

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Hoi lieve Adjes,

Ik mis binnen Apple Talk eigenlijk een categorie Apple Algemeen. Nu is het opgedeeld in Macs, iPhones en iPads, maar ik denk dat er genoeg dingen zijn die in geen van die categorieën thuishoort (voorbeeld).

In het verleden bestonden ook dit soort topics, maar daar is nu ook geen duidelijke plaats meer voor. Natuurlijk ben ik niet geheel op de hoogte van de geschiedenis van de forumindeling, dus misschien is mijn suggestie juist ooit afgeschaft. Ik sta open voor feedback :Y.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:52

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Je voorbeeld past prima in Vervoer. Ik zie vooral het nut niet om topics weg te gaan halen uit fora waar ze passen omdat het toevallig Apple of Google is.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Daarbij: laten we het eens omdraaien: waarom zou er een Apple Algemeen-forum nodig zijn? Moet er dan ook een Google Algemeen-forum komen? En een Microsoft Algemeen-forum? Misschien een Facebook Algemeen-forum while we're at it? ;)

Apple is altijd een beetje speciaal geweest op GoT vanuit historisch oogpunt omdat het al die tijd een eigen hoekje heeft weten te behouden, maar laten we het niet te gek maken. En zeg nou zelf: hoe vaak komt Apple met iets dat niet in een van de huidige Apple-fora past?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:57

Fiber

Beaches are for storming.

Een forum is wellicht overdreven, maar een coffee corner achtig 'Klets hier over Apple' draadje zou wellicht wel levensvatbaar zijn...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:27
Een 'Apple kroeg' topic, dat in alle Apple subfora te vinden is? Weet niet of dat technisch mogelijk of wenselijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Technisch mogelijk is het wel. Of het wenselijk is, is aan de plaatselijke moderators om te bepalen. Maar volgens mij voldoet dat helemaal niet in dezelfde behoefte? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:44
Het zijn volgens mij ook twee verschillende vragen :). Als Apple daadwerkelijk met nieuwe productcategorieën gaat komen, dan kunnen we kijken of en hoe we de fora gaan aanpassen. Dat is in het verleden ook al vaak genoeg voorgekomen. Voor nu kan ik een topic over een evt. Apple auto prima worden besproken in vervoer met evt. een alias.

Het idee voor Apple-kroeg o.i.d. staat daar los van. Rondom Apple events geven we veel ruimte. Maar het blijft een tech forum waar de emoties soms hoog kunnen oplopen. Daarom hebben we geen plannen om een kroeg te gaan openen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Mja, een compleet nieuw subforum hoeft niet idd, maar een Apple slowchat topic heeft nu geen logische plaats, vandaar mijn vraag ;)
Pagina: 1