Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internet router via stroomnet

Pagina: 1
Acties:

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-11 17:12
Ik ben op zoek naar een 'stopcontact hub' die via het stroomnet mijn internet signaal verspreid (tegelijk wifi punt zou ook mooi zijn).
Ik woon in een appartementen complex met een centrale router. Het internet komt bij mij binnen in het CV hok. Nu was mijn plan om daar zo'n stopcontact router in te pluggen.
Op mijn kantoor heb ik een PC zonder wifi, evenals in de kamer.
Als deze stopcontact router ook een wifi signaal kan uitzenden voor mijn telefoon zou het ook mooi zijn.
Lastig uit te leggen maar hoop dat ik het een beetje helder heb uitgelegd.
Zou dit bovenstaande kunnen?

• saken
Sorry heb het inderdaad even gegoogled, powerline heet het dus.
Ik heb hier een linksys router waarvan ik de radio onzichtbaar heb gemaakt en het mac adres heb veranderd.
Zou dat met een gemiddelde powerline ook kunnen? op de linksys draai ik custom firewire

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
custom firmware, vast wel... why change mac tho? eigenlijk nergens voor nodig, je kan iig zoeken wat wel en niet kan...

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom niet wireless? Ik denk dat je dan een veel stabielere verbinding gaat realiseren. Paar goede wireless PCI kaarten en een sterke router en je hebt in het hele huis een dekkend signaal.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• saken
Pagina: 1