Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Basic gaming laptop advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
League of legend is het spel dat ik het meest speel, dit zou ik graag zo goed mogelijk spelen met de settings liefst ook zo hoog mogelijk. Verder kijk ik af en toe series/films en gebruik ik de laptop casual zoals voor muziek, word, ppt en dergelijke.

Wat is je budget?
Liefst rond de €750 maar als ik voor minder geld mijn behoeften kan voldoen, zoveel te beter!

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik heb een tablet voor school dus buiten enkele gamesessies bij vrienden ga ik de laptop niet meenemen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Qua merk sta ik open voor alles.

Ik heb al wat research zitten doen, voornamelijk op coolblue maar ik ben helaas een leek op vlak van hardware. Ik heb gelezen dat een SSD handig is voor het snel opstarten van programma's maar echt noodzakelijk vind ik dit niet, wel mooi meegenomen indien mogelijk natuurlijk.
Scherm is voor mij belangrijk om zo'n goed mogelijke kwaliteit te hebben voor films en series dus ik heb gelezen dat full HD en ips worden aangeraden.
Verder is mijn grootste behoefte League of Legends, als ik dat op topsnelheid kan spelen ben ik al tevreden.

Voorlopig heb ik 3 laptops gevonden die (denk ik) aan mijn behoeften voldoen:

pricewatch: Toshiba Satellite L50-C-18T
pricewatch: Toshiba Satellite S50-B-14X
pricewatch unsorted: Lenovo IdeaPad Z70-80 80FG004LMB Azerty

Hopelijk kan iemand me helpen met de knoop door te hakken.
Alvast bedankt!

Ps: moest je een beter alternatief hebben dan degene die ik hier gegeven heb, altijd welkom _/-\o_

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
Even dit topiic volgen omdat ik in zekere zin precies hetzelfde zoek als jij. Er is alleen niet zoveel merkte ik, en de Lenovo Flex 3 lijkt hier maar niet uit te komen.. dat leek mij ook een mooi model voor de prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Anyone?