• mbforfree
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-07-2023
Ha Mensen, ik heb een Samsung UE32D6530 (volgens mij is dat uit 2010 of 2011). Ik heb geen tv-abonnement, maar gebruik altijd mijn Smart Hub voor Uitzending gemist, eurosport en FoxSport GO (vroegere eredivisie live).

Met ingang van dit seizoen kreeg ik de app niet meer aan de praat en verwijderde hij zichzelf. Na wat gemail richting FOX kwam het antwoord: wij ondersteunen alleen nog tv's uit 2012 en later... Mooi dan.

Mijn vraag is, kan ik toch op 1 of andere manier mijn software 'upgraden' (of waarschijnlijk meer mijn besturingssysteem of wat zou dat zijn?)

Ik heb gelezen over de ChromeCast, maar kan niet zien dat deze wel Fox ondersteund. Hoor graag van jullie

(en nee, heb twee half links/half rechtse handjes, dus ben technisch geen ingenieur :)), maar heb wel heel wat over voor Full HD kijke naar mijn cluppie!

Groeten MB

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-02 21:29
Even Googlen op "ChromeCast Fox" levert onder andere dit op. Ja, het kan dus, mits je een iOS of Android telefoon pf tablet hebt.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-02 18:24
Waarom post je dit niet gewoon in het betreffende topic?
\[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**, D7000 en D8000

Als je de app nog ergens kan downloaden kan je die gewoon weer installeren als private app.

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-01 13:28

filthy rich

löp wa los

Ik zit met het zelfde probleem, was fervent gebruiker van de samsung foxsports app op mijn tv. Maar hij is uitzichzelf ineens gedeintalleerd. Heb je toevallige de oude app software gevonden?

en aans löpt wa vast