Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
LG Optimus L5, of vervanger hiervoor

Wat is je budget?
0-200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
-2 accounts op mijn outlook app kunnen draaien
- goede internetbrowser,
-ING-app,
-Navigatie,
-Bellen,
-SMS,
-Whatsapp,
-Wifi,
-strakke camera, zaklampfunctie hoeft niet,
-4+ GB geheugen, micro sd-kaart-slot
alle punten hiervoor lijken mij niet een heel groot probleem, de volgende punten zijn echt een must-have
-goede oplaadstekker (evt. eenvoudig te repareren)
-Een scherm dat niet barst, ook al heeft hij 10000000000000 pixels o.i.d. Hij mag gewoon niet kapot, heb nu tft ofzo, werkt altijd, kan bedienen met een potlood, handschoenen aan enz. enz. Krast bijna niet.

De LG die ik nu heb de L5 gebruik ik echt overal voor, ben aannemer, fietsenmaker, automonteur en telefoons horen geen hoesjes en beschermvelletjes te hebben, gebruik hem dus ook in alle omstandigheden en doet het tot de dag van vandaag prima.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg weer een LG, heb met deze telefoon ongelooflijke ervaringen, meerdere malen onder water gevallen, uit elkaar gewaaid vanaf het dak van mijn auto(heb hierna alle delen teruggevonden in elkaar geklikt en hij deed het weer, ZONDER barst in het scherm)
-Motorola G-serie kan een kanshebber zijn?

Welke telefoons zijn nog zo ouderwets gebouwd maar zijn wel in de tijd op technisch vlak verbeterd?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 17:21 ]

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Edit : gevonden

[ Voor 76% gewijzigd door Lip op 23-09-2015 16:58 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens aan, topding, had ik dat eerder geweten had ik direct die crowdfunding gesteund, ergens nog leverbaar(edit, veulste duur haha, blijft wel een topding)

Kwam net op de moto G-serie van motorola, blijkt ook wel potentie te hebben?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 17:25 ]

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Die is niet waterdicht denk ik.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity