Verwijderen User Review - Nickholtus mark the guy

Pagina: 1
Acties:

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Beste,

Eind augustus had ik een LG G3 te koop staan, deze was snel verkocht.
Na de deal te hebben gemaakt en de advertentie op gereserveerd te hebben gezet, kreeg ik blijkbaar een pb van mark the guy of ik hem nog had.
Dit zag ik pas een dag later, waarna hij al binnen 1 dag een negatieve review achter heeft gelaten (binnen 24 uur)
Heb hem toen ik de pb zag gemaild maar zelf ook nooit meer een reactie gekregen.
Hij heeft dus de LG G3 niet gekocht en een review achtergelaten omdat ik niet in 24 uur reageerde.

Heb mark the guy al ingelicht over dit topic.

• Dutchdeveloper
Zou een moderator oid er naar kunnen kijken?
Gebruiker in kwestie heb ik in 1 maand tijd 3 pb's gestuurd maar geenreactie terug, laatste pb was gisteren met deze link

Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Graag even deze procedure volgen: How to - Feedback laten aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
Heb alle stappen doorgenomen, dit is ook een beoordeling waarbij geen transactie of overeenkomst heeft plaatsgevonden.
Ook heb ik na meermaals een pb te hebben gestuurd nog steeds geen reactie in 3 weken tijd.
Wat kan ik nu anders doen, het is een na mijn mening onterechte beoordeling en de Tweaker in kwestie gaat de beoordeling niet aanpassen en geeft niet eens een pb terug of neemt niet de moeite om hier te reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ok, done :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.