leuk begin bij nieuwe draad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/17289

draadje op frontpage is nu nog hagelvers,
en de eerste (volgens mij dan) onterechte trol is al aanwezig :)
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=313689
okay veel nieuwswaarde heeft deze niet maar gelijk een trol :?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
haha, eigenlijk vinnik 'm wel grappig, maar absoluut een troll. :)
edit: hmm, bij nader inzien toch niet zo absoluut. 'k was ff niet zo wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis een >:) en de laatste regel helpt ook niet. Ik vind hem wel goed op 0.

Zo had 'ie van mij op 1 of 2 'grappig' gemogen:
Maar goed ook dat ze het "stil" houden, want anders wacht iedereen op de nieuwe revisie! >:) of ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Maar nu vraagt hij er toch om:
Maar goed ook dat ze het "stil" houden, want anders wacht iedereen op de nieuwe revisie!
(troll my ass)
[Reaktie gewijzigd door GKLQuake]
Van mij weer een -1 Troll gekregen.....

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 19 juni 2001 14:47 schreef Devster het volgende:
Maar nu vraagt hij er toch om:
[..]

Van mij weer een -1 Troll gekregen.....
Tipje, geef alleen -1 troll / Flamebait als de post op 0 staat, en op -1 zal blijven staan alstie daar staat.

Om je scherp te houden, mag je vertellen waarom dit verstandig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Erm... voor de Penalty?

Of is het omdat een -1 posting vaak op -1 blijft staan omdat ze min of meer "besmet" zijn?

* Devster moet wat modden betreft idd. een stuk scherper worden :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 19 juni 2001 14:55 schreef Devster het volgende:
Erm... voor de Penalty?
Jep, 't is zo lullig als je Pen. Ratio boven de 1 komt,omdat je (op zich) terechte =1 trol/flamebaits loopt uit te delen, en ze einigen op 0.

Helamaal lullig is het als je nog niet zo vaak gemod hebt, en hij wordt >4 (of 5)

Einde modverhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Op dinsdag 19 juni 2001 14:58 schreef Jaymz het volgende:
Helamaal lullig is het als je nog niet zo vaak gemod hebt, en hij wordt >4 (of 5)
Vandaag alleen al 103 mods... dus dat zal wel loslopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 14:51 schreef Jaymz het volgende:

Tipje, geef alleen -1 troll / Flamebait als de post op 0 staat, en op -1 zal blijven staan alstie daar staat.

Om je scherp te houden, mag je vertellen waarom dit verstandig is :)
OF! waarom het onverstandig is. Ik mod redelijk veel en ik geef als mijn pen ratio het aankan ook de troll/vlam als de reactie nog hoog staat. Je werkt namlijk indirect door het niet geven van de troll het systeem tegen. Je kan daar dus een andere consequente mod die de troll/vlam wel geeft mee benadelen doordat je geen backup cq bevestiging van de troll/vlam geeft waarmee de andere wel consequente mod een nadeliger effect op zijn ratio heeft.

Tip van * KeX ! Gebruik het overgewaardeerd/overbodig verhaal slechts in extreme gevallen. Zoals daar zijn:
  • Op twee ingezette reacties in oude topics waarvan je zo goed als zeker weet dat je alleen zal modden en het niet de moeite waard vind het op TMF te melden.
  • Twijfelgevallen in dubieuze draden MS/linux.<li> De trollen/vlammen die op dat moment door jou beoordeeld _moeten_ worden terwijl je pen. ratio al op kritiek staat.
</li>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Ik begrijp absoluut niet waarom deze http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=313689 troll zou zijn. Ik heb er nog maar een +0.13 inzichtvol opgesmeten, want deze hoort gewoon op 2 te staan. Hij heeft gewoon gelijk en niet iedereen ziet dat direct, dus overbodig is het niet.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ho, wacht eens even: nu weet ik het zelf ook niet meer. In een van de rev-draadjes (zij rusten in vrede) heb ik eens voorgesteld om troll/flame beoordelingen die uitgedeeld worden als de reactie op 1 of hoger staat niet mee te laten tellen voor de penalty-ratio. En toen werd mij verteld dat dat al lang een keer aan de orde geweest was en dat heb ik toen opgevat als: 'het is al lang geïmplementeerd'...

Hoe zit dat nu precies?

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 19 juni 2001 17:22 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Ho, wacht eens even: nu weet ik het zelf ook niet meer. In een van de rev-draadjes (zij rusten in vrede) heb ik eens voorgesteld om troll/flame beoordelingen die uitgedeeld worden als de reactie op 1 of hoger staat niet mee te laten tellen voor de penalty-ratio. En toen werd mij verteld dat dat al lang een keer aan de orde geweest was en dat heb ik toen opgevat als: 'het is al lang geïmplementeerd'...

Hoe zit dat nu precies?
Zo ver als Jaymz weet niet, maar ik kan niet in de hoge hoed van Femme kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Was het niet zo dat als er meerdere trol moderaties zijn je Pen. Ratio er wijnig last van heeft ook als de post zeg op een +1 uitkomt, maar dat je veel meer last krijgt als je de eenigste bent die een trol uitdeeld?

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 20 juni 2001 08:02 schreef spook het volgende:
Was het niet zo dat als er meerdere trol moderaties zijn je Pen. Ratio er wijnig last van heeft ook als de post zeg op een +1 uitkomt, maar dat je veel meer last krijgt als je de eenigste bent die een trol uitdeeld?
Dat het minder bezwaarlijk is als je meerdere bevestigingen van het troll uitdelen hebt, is hetgeen dat ik ook begrepen had en waarop ik mijn betoogje van hierboven gehouden heb.

/leesnaarheidsupgrade mbv een komma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Daarom geef ik meestal ook een trol of flaimebate als ik dat terecht vind, als mijn ratio boven de 0.5 uitkomt ga ik wel een keer uitkijken.

Als je geen trol geeft waar die wel hoort help je de andere moderators aan een hogere ratio.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Topicstarter
0.5 :? hm dan kan ik nog wel effe :)
ik heb vlak voor (hm durf't eigenlijk niet te zeggen :P ) bc3 op .0125 zien staan bij mij en nu geloof ik zit ik op .0083 ofzo

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1