Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb een brandende vraag over Pinaccle ultimate 17 die ik nergens op het internet gevonden krijg.

Wat is het geval?
Ik wil graag in een montage bepaalde fragmenten in slow-motion afspelen.
Nu lukt dit wel door heel simpel op de betreffende clip te klikken en de vertraging naar bijv 50% te schuiven
of door de duur van de clip te verlengen. Echter! Dan speelt hij de slow-motion heel erg schokkerig af..

Weet iemand een manier om binnen Pinnacle het slow-motion effect, smooth (zonder haperingen) te laten verlopen?

Aan de hardware kan het niet liggen, heb een:
I7, 32GB ram, 500GB ssd, Gtx970 4gb.

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-09 08:55
Ik weet niet hoeveel tweakers evaring hebben met Pinnacle, maar toen ik een vraag had werd ik vrij goed en snel geholpen op http://forums.pinnaclesys.com/forums/267/ShowForum.aspx

Je vraag kan je daar ook gewoon in het Nederlands plaatsen ( is het Nederlandse gedeelte ) en ik denk haast dat je daar meer succes hebt als hier.

Al met al, succes!

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:54
Probeer eens een nieuw project met alleen dat specifieke stuk en dan slow motion en dan renderen. Werkt dat?

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Verwijderd

Topicstarter
Paganstars schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:58:
Probeer eens een nieuw project met alleen dat specifieke stuk en dan slow motion en dan renderen. Werkt dat?
Heb ik zojuist geprobeerd maar helaas.. Alles gaat wel in slow-motion maar erg hakkelig.

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:54
wat voor video bestand is het (ik heb al heel lang niks meer gedaan met Pinnacle hoor ;) Maar vroeger ooit eens support gedaan van pinnacle 10,11 en 12)

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Verwijderd

Topicstarter
import (clips) heb ik getest op zowel H.264/ (1920x1080) als simpele Divx bestanden.
Maar welke in ook gebruik..het loopt gewoon niet lekker door.

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:44

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Komt waarschijnlijk omdat het opgenomen is met 30fps, als je de snelheid met 50% verlaagt hou je nog maar 15fps over, daar komt dat schokkigere vandaan.

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Kun je niet ergens een vinkje zetten voor "smooth" ? Die is er in een latere versie wel.

Maar is hij ook niet soepel na het exporteren? In het programma zelf gaat het niet soepel als je het naar 50% haalt alleen na het exporteren zou dit wel goed moeten zijn. Onlangs zelf ook nog gedaan en kan me herinneren dat ik een vinkje had gezet bij een optie "smooth"
Pagina: 1