Opties voor een printer

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-02 12:37
Heren, dames, een goeiemiddag.

Ik ben opzoek naar een printer. Nu weet ik dat de pricewatch volstaat, maar ik hoor ook graag persoonlijke meningen.

Ik zoek geen state of the art printer, welke met een snelheid van 100 pagina's per minuut kan printen, om het zo te stellen. Als het maar een goede kwaliteit af kan geven
Printen doe ik vaak, maar het is voor thuisgebruik. Zwart wit is de hoofdfactor, netwerkaansluiting is ook belangrijk.

Wat ik wel belangrijk vind, is de software, of dat gebruiksvriendelijk is. Ik heb op het werk gewerkt met een Samsung C460 (?) en die beviel me wel goed. HP vind ik daarintegen iets minder vriendelijk.

Ik hoor graag wat aanbevelingen zijn, of juist niet. Zoals ik zei, persoonlijke meningen vind ik belangrijker dat een pricewatch.

Alvast bedankt!

Jacco

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02 21:09

DarkSide

theres no place like ::1

Toch wat meer info.
Wat is je budget. Zoek je laser of inktjet.

Daarbij is het ook best mogelijk om zelf even wat te zoeken wat in je straatje past wat je aanspreekt.

Dit scheelt al een heleboel gedoe over meningen (ookal ben je daar naar op zoek).

Zelf vind ik de canon lijn lekker. Zelf een 4250. En die werkt voor mij prima. Wifi. Google cloud print.
Scannen naar laptop etc. Niet duur en doet het prima

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• dukejan
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-02 07:00
Binnen de pricewatch kun je ook kijken naar de beoordeling en reviews. Daar staat genoeg persoonlijke beoordelingen tussen, kijk eens rond.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Inderdaad, pricewatch staat vol, maar ook het forum met gebruikerservaringen.

39

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:09
Ikzelf ben van een netwerk HP allinone inkt printer naar een netwerk Samsung allinone laserprinter gegaan. Kostte 280 euro, maar mijn probleem van verdroogde cartridges was iig verdwenen.
De printer is wel groot. Lees, een hp inkjet printer allinone die breedte ook in de hoogte en de diepte.
Dit is dan wel een kleuren versie. Een z/w versie is iets kleiner en niet allinone nog kleiner.

Het was eerst even schrikken toen ik hem neer zette, maar nu valt hij al niet eens meer op.
Heb nog nooit zoveel geprint in al die jaren dan dat ik die printer nu heb.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:19

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Of je nu veel of weinig print ik zou voor laser of led gaan, de toners worden spot goedkoop en je verspilt 0.0 inkt terwijl met een inktjet heel veel de koppen worden gereinigd en er dus heel wat inkt word weg gespoten.

Als ik voor een nieuwe printer gaan dan hou ik rekening met volgende criteria
+ netwerk
+ laag geluid bij het printen
+ recto verso
+ lage prijs van toners

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen in aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

2) ook in de aankoopadviesfora geldt dat we eigen inzet verwachten voordat je een topic opent. GoT is voor de vragen waar je met eigen inzet niet uit komt, niet ter vervanging van die inzet..
Zoals ik zei, persoonlijke meningen vind ik belangrijker dat een pricewatch.
Persoonlijke meningen vind je met de search. Ik lees nergens dat je op welk manier dan ook gezocht hebt. Begin daar eens mee. Heb je dat wel gedaan? Zorg dan voortaan dat je duidelijk in je topicstart neerzet wat en waar je gezocht hebt, wat je vond en wat dan exact onduidelijk is. Dat zorgt ervoor dat we exact weten waar je staat en relevante tips kunnen geven die je zelf niet al geprobeerd hebt. Oh, en het zorgt ervoor dat je topics niet - zoals deze - op slot gaan.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.