Ik heb een klein vraagje voor een upgrade.
Is het waar om mijn oude vertrouwde Amd phenom II 1090T te upgraden naar een Intel I7 980x?
Ik heb op het moment:
CPU: Amd phenom II 1090t
Mobo: Crosshair IV formula
Ram 16GB ram kingston hyper X
Gpu HD5870 Vapor X van sapphire, 2 stuks in crossfire. (2 EVGA gtx580 SC liggen klaar voor kleine upgrade)
PSU: Cooler Master real power M700
Case Cooler master Cosmos S
En verschillende SSD en HDD's
Nu kan kan ik aan een upgrade setje komen voor een I7 980X.
Die set bestaat uit een EVGA x58 FTW3 en dan de i7 980X voor 300 euro.
Dus er moet nog RAM bij. nu zie ik dat een setje Corsair Vengeance geheugen ongeveer 80 euro kost voor 12gb bij azerty
.
Dus ik ben ongeveer 380 euro kwijt voor een upgrade. Maar ik wil graag weten van jullie of jullie dit aanraden? of misschien zeggen jullie wel van beter ff door sparen en dan een recentere CPU halen.
En ik wil graag weten welke voeding jullie aanraden.
Ik zit aan een 1000WATT+ voeding te denken voor de 2 GTX580's. Zodat er ook nog wat speling is.
Nu heb ik een beetje rond gekeken in de pricewatch en marktplaats.
De volgende PSU trekt me wel maar kan niet kiezen
.
Seasonic Platinum 1000Watt <-Hier staat er wel een 2de hands te koop voor een vraag prijs van 150 euro.
EVGA SuperNova P1000
Of een 2de hands Corsair AX1200i (VP van 250. Dit vind ik zelf nog wel vrij prijzig voor een PSU maar als deze het beste is dan kan ik het nog wel overwegen.)
Of jullie moeten 2de hands PSU zwaar afraden? (zeg nooit nooit
)
Kwa budget is het het liefste zo goedkoop mogelijk
budget heb ik nog niet echt over nagedacht xD maar wil meer jullie mening 
Ik hoor graag van jullie
Is het waar om mijn oude vertrouwde Amd phenom II 1090T te upgraden naar een Intel I7 980x?
Ik heb op het moment:
CPU: Amd phenom II 1090t
Mobo: Crosshair IV formula
Ram 16GB ram kingston hyper X
Gpu HD5870 Vapor X van sapphire, 2 stuks in crossfire. (2 EVGA gtx580 SC liggen klaar voor kleine upgrade)
PSU: Cooler Master real power M700
Case Cooler master Cosmos S
En verschillende SSD en HDD's
Nu kan kan ik aan een upgrade setje komen voor een I7 980X.
Die set bestaat uit een EVGA x58 FTW3 en dan de i7 980X voor 300 euro.
Dus er moet nog RAM bij. nu zie ik dat een setje Corsair Vengeance geheugen ongeveer 80 euro kost voor 12gb bij azerty
Dus ik ben ongeveer 380 euro kwijt voor een upgrade. Maar ik wil graag weten van jullie of jullie dit aanraden? of misschien zeggen jullie wel van beter ff door sparen en dan een recentere CPU halen.
En ik wil graag weten welke voeding jullie aanraden.
Ik zit aan een 1000WATT+ voeding te denken voor de 2 GTX580's. Zodat er ook nog wat speling is.
Nu heb ik een beetje rond gekeken in de pricewatch en marktplaats.
De volgende PSU trekt me wel maar kan niet kiezen
Seasonic Platinum 1000Watt <-Hier staat er wel een 2de hands te koop voor een vraag prijs van 150 euro.
EVGA SuperNova P1000
Of een 2de hands Corsair AX1200i (VP van 250. Dit vind ik zelf nog wel vrij prijzig voor een PSU maar als deze het beste is dan kan ik het nog wel overwegen.)
Of jullie moeten 2de hands PSU zwaar afraden? (zeg nooit nooit
Kwa budget is het het liefste zo goedkoop mogelijk
Ik hoor graag van jullie