Snelle vraag. Verwijder na antwoord.

Pagina: 1
Acties:
  • 669 views

• Tinsauce
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-10 10:13
Hoi Tweakers,

Ik heb geen idee of dit de plaats is waar ik zo'n vraag moet posten, maar kan op mijn smartphone nu geen info vinden waar wel. (Als het nodig is verwijder ik mijn topic wanneer ik mijn informatie heb ontvangen.

Ik heb opzich een zeer korte vraag.
Ik heb op het moment een budget van ongeveer 700 euro. Ik heb de best buy guide bekeken maar die levert mij geen informatie over mijn vraag.

Is dit budget, of ietsje meer goed goed genoeg om mee te streamen? Ik zal CS:GO, H1Z1 en consoles willen streamen.

Of zal ik door sparen en tot hoeveel? Wat voor budget is naar jullie mening goed voor een stream pc voor die games met lekkere settings?

Alvast bedankt.

M.v.g.
Justin

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-11 23:50
1) Je topic verwijderen wil ik je wel eens zien doen.
2) Ik vrees dat je niet veel respons gaat krijgen op je vraag hier... Je hebt niet eens de moeite gedaan om de sticky met richtlijnen te lezen...

• Tinsauce
Heb op mijn smartphone de richtlijnen niet kunnen vinden en ik heb op het moment geen pc of iets dergelijks in de buurt. Sorry hiervoor.

En tja, had geen idee dat een topic niet te verwijderen is. Ben net nieuw hier.

Ik neem aan dat de richtlijnen jullie dan helpen met een build maken voor mijn keuzes? If so, ik zoek nog niet per sé een build. Meer de info met wat voor budget ik een stream pc kan bouwen.

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 18:00
Antwoord op je vragen: Ja

Nu kan het topic weg, want het is een aanfluiting.
Kan je er daarna eentje maken waar we je beter in kunnen helpen..

[ Voor 30% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 23-09-2015 01:44 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beste is als je weer op je tablet/desktop pc bent dat je een nieuwe TS doet of deze update.

• Tinsauce
Dat zal ik doen. Al ben ik, zoals ik zei nog niet op zoek naar en specifieke build maar meer een richtprijs. Dus het lijkt me niet zeer nodig om een meer uitgebreid topic te maken.

Toch zal ik dit topic wel updaten wanneer mogelijk.

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11 16:36
Dan check je de best buy guides..
Succes verder

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Tinsauce schreef op woensdag 23 september 2015 @ 01:31:
Heb op mijn smartphone de richtlijnen niet kunnen vinden en ik heb op het moment geen pc of iets dergelijks in de buurt. Sorry hiervoor.
Het grootste deel van de richtlijnen krijg je automatisch geserveerd als je hier een topic opent. Je hebt dus actief die tekst gedelete.
Ik neem aan dat de richtlijnen jullie dan helpen met een build maken voor mijn keuzes?
Ook, maar het belangrijkste is om goed duidelijk te krijgen wat je nu precies wil. De standaard lay-out die je hebt weggehaald zijn precies die dingen die belangrijk zijn. Dit is ooit ingevoerd om topics zoals deze met incomplete informatie te voorkomen. Dat man jij natuurlijk niet weten, maar we verwachten wel van iedereen dat die de richtlijnen doorneemt, of dat nou op een tablet, telefoon of pc is :).

Modbreak:Aan de anderen hier, 1 keer wijzen op de richtlijnen lijkt me voldoende, dat hoeven jullie niet allemaal te doen. Daarvoor zijn moderators in het leven geroepen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.