Hallo allemaal. Ik heb 5 jaar geleden een computer samen gesteld en in elkaar laten zetten door Alternate. prima pc geweest de afgelopen jaren maar de laatste tijd toch wat probleempjes er mee gehad. opnieuw alles geïnstalleerd maar nu doet de PC gewoon niks meer. ik denk zelf iets met de hard disk. Omdat hij al 5 jaar oud is dacht ik misschien tijd om hem een hardware update te geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral video bewerking mee doen. photoshop en bij de tijd game ik ook nog wel eens en wil gewoon dat hij stabiel draait en dat hij zijn werk goed en snel kan doen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo laag mogelijk. Een hoop hardware is weer te gebruiken. 150-300 euro. ergens daar tussen in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
*Cooler master elite 333 behuizing - aerocool E78-430 voeding - sony 24x dvd-rw - windows 7. over de videokaart (XFX 1GB D3 X HD5670 775M) en moederbord (MSI 770-c45 AMD 770 RG SA) twijfel ik nog. Suggesties?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle harddisk met voldoende ruimte ( evt een 2e) - cpu - cpu cooler? - voldoende geheugen 8+gb - en e.v.t. moederbord en videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asrock gigabite hoor ik goede dingen over maar hebben jullie andere ervaringen of alternatieven please let me know.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
laag budget relatief snel
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie mij kunnen informeren welke onderdelen ik het beste kan aanschaffen zodat ik voor een laag budget weer een up to date pc heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral video bewerking mee doen. photoshop en bij de tijd game ik ook nog wel eens en wil gewoon dat hij stabiel draait en dat hij zijn werk goed en snel kan doen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo laag mogelijk. Een hoop hardware is weer te gebruiken. 150-300 euro. ergens daar tussen in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
*Cooler master elite 333 behuizing - aerocool E78-430 voeding - sony 24x dvd-rw - windows 7. over de videokaart (XFX 1GB D3 X HD5670 775M) en moederbord (MSI 770-c45 AMD 770 RG SA) twijfel ik nog. Suggesties?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle harddisk met voldoende ruimte ( evt een 2e) - cpu - cpu cooler? - voldoende geheugen 8+gb - en e.v.t. moederbord en videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asrock gigabite hoor ik goede dingen over maar hebben jullie andere ervaringen of alternatieven please let me know.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
laag budget relatief snel
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie mij kunnen informeren welke onderdelen ik het beste kan aanschaffen zodat ik voor een laag budget weer een up to date pc heb.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2015 23:25 ]