Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• T-Hexeberg
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-10-2023
Ik kwam er zelf niet uit via Google vandaar dat ik het zo maar probeer. Ik zou graag willen weten of het op een of andere manier mogelijk is op whatsapp foto's en snapchat foto's automisch op een computer beeld te laten komen. Doordat bijvoorbeeld iemand een foto appt naar een special nummer of via snapchat naar een special account stuurt, En dit bijvoorbeeld nadat ze geaccepteerd zijn op een beeldscherm in het groot te zien is. En dit het liefst automatisch, en dat je bijvoorbeeld alleen maar accepteren of weigeren moet via je telefoon . Ik weet niet of iemand hier iets vanaf weet of een idee weet.

Ik hoor het graag,
Alvast bedankt. :)

• Matthijz98
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-11 09:45
gewoon de map waar de afbeeldingen worden opgeslagen synchroniseren met een pc met bv bittorrent sync. En zorgen dat die dan automatisch worden getoond.

• T-Hexeberg
En hoe zag je dit dan in werking gaan, kan je het iets specifieker uitleggen? Alvast bedankt.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:31
Kan ook via Dropbox met bijvoorbeeld FolderSync. Deze werkt erg goed. Dan alleen de folder nog random uitlezen op je PC met een programma en laten projecteren.

[ Voor 39% gewijzigd door Ryan_ op 23-09-2015 13:43 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welk OS? Winphone heeft Onedrive sync op alles wat binnenkomt, PC offline sync met onedrive, stukje software die nonstop de onedrive map in de gaten houd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:31
SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:45:
Welk OS? Winphone heeft Onedrive sync op alles wat binnenkomt, PC offline sync met onedrive, stukje software die nonstop de onedrive map in de gaten houd.
Onedrive Sync? Of Onedrive? Wist niet dat deze optie er in zat om losse folders te syncen :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik bedoel, heeft Onedrive die synced alles wat binnenkomt :P

Onder Pictures heb aparte mappen voor camera roll en opgeslagen foto's (WA, email etc).

Volgens mij kan de PC tool dacht ik wel individuele mappen syncen (offline maken).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-11 13:15

BoltYes

This is the Way

Ga op je PC in de browser naar web.whatsapp.com en scan met je smartphone waar je whatsapp op hebt staan de QR code, vanuit whatsapp>instellingen>Whatsapp web en klaar :)

¯\_(ツ)_/¯

• T-Hexeberg
Ik had al uitgevonden hoe ik whatsapp op de pc kan hebben, en dat die de foto's in de map opslaan. Nouw zoek ik nog een programma die automatisch de map Sync, en dat op die manier als iemand een foto stuurt naar dat specifieke nummer, en dat die foto automatisch in een diavoorstelling komt. Iemand nog een idee?
Pagina: 1