Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• BoudewijnD
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 18:10
Hi Tweakers,
Ik ben op zoek naar een 7 inch tablet met stylus. Ik wil de tablet gaan gebruiken voor aantekeningen (Evernote/Onenote) op de zaak en wil natuurlijk ook mail en licht office dingen er op kunnen doen (korte presentatie aanpassen word documeten en pdf's bekijken en reviewen). Eigenlijk ter vervanging van mijn huidige papieren kladblok! Voorkeur gaat een tablet met minimaal 2GB geheugen de mogelijkheid om de oplslag uit te breiden. Natuurlijk een zo hoog mogelijke resolutie ;) Het mag ook een minder bekend Chinees merk zijn als de ervaringen met de tablet maar goed zijn. Zelf ben ik geen Apple fanboy.
Mijn budget is ongeveer 200 euro. De volgende tablet heb ik zelf al gevonden:
  1. Samsung Galaxy Tab A 9.7" (Wat aan de grote kant)
  2. Cube i7 stylus (Windows only en hoge prijs voor een "onbekend" merk)
Graag hoor ik ervaringen van Tweakers die een dergelijke tablet hebben gebruikt of een geschikte kandidaat weten.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:49
Ik doe exact wat jij wilt maar wel op een iPad met een Jot Pro stylus. Werkt perfect. Een iPad mini2 gaat enorm in prijs dalen als de mini4 uit is, blijf je ook nog in de buurt van je budget.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:16

St@m

@ Your Service

Ik heb in het verleden alles zo ongeveer geprobeerd en ben uiteindelijk blijven hangen bij een Samsung Note 10.1 En daar maak ik nog steeds mijn aantekeningen op.
Die hebben er over nagedacht en het werkt ook gewoon goed. Geen gekut met losse stylussen en halfwerkende apps e.d.
Maar goed, 10.1 is te groot voor je.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 22-09-2015 22:02 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels