Ik zoek een?
Televisie van minimaal 55". Ik gebruik de TV voor het kijken van films en series via netflix of via HDMI streamen vanaf mijn laptop. Af en toe gamen op Xbox 360.
Ik heb informatie gezocht over 4k en de hevc codec. Ik begrijp dat dit nog niet noodzakelijk is omdat er amper content wordt aangeboden wat 4k ondersteund. Ook lees ik dat 4k pas zin heeft vanaf 65". Ik betwijfel dus of ik 4k nodig heb, of dat full hd ook geschikt is.
Wat is je budget?
1000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn huidige TV is een Philips 42PFL5604H, die heb ik 5 jaar gehad en ik wil nu iets groters, scherpers en een snellere interface. De Philips heeft zijn beste tijd gehad en heeft wat kwaaltjes.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Panasonic Viera TX-55AX630E Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-55W805B Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-55W809C Zwart
pricewatch: Philips 55PUS7909 Zwart
pricewatch: Philips 58PUK6809 Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Sony heeft in deze prijsklasse en grootte aardig wat Bravia tv's, de verschillen zitten hem vooral in de hz rate, klopt dat?
De Philips 7909 ondersteund geen 4k bij Netflix, daar moet een apart kastje bij las ik op het forum.
De 6809 is de enige 58", is deze TV verouderd t.o.v. de andere TV's?
Zie ik nog een goede TV over het hoofd?
Televisie van minimaal 55". Ik gebruik de TV voor het kijken van films en series via netflix of via HDMI streamen vanaf mijn laptop. Af en toe gamen op Xbox 360.
Ik heb informatie gezocht over 4k en de hevc codec. Ik begrijp dat dit nog niet noodzakelijk is omdat er amper content wordt aangeboden wat 4k ondersteund. Ook lees ik dat 4k pas zin heeft vanaf 65". Ik betwijfel dus of ik 4k nodig heb, of dat full hd ook geschikt is.
Wat is je budget?
1000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn huidige TV is een Philips 42PFL5604H, die heb ik 5 jaar gehad en ik wil nu iets groters, scherpers en een snellere interface. De Philips heeft zijn beste tijd gehad en heeft wat kwaaltjes.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Panasonic Viera TX-55AX630E Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-55W805B Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-55W809C Zwart
pricewatch: Philips 55PUS7909 Zwart
pricewatch: Philips 58PUK6809 Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Sony heeft in deze prijsklasse en grootte aardig wat Bravia tv's, de verschillen zitten hem vooral in de hz rate, klopt dat?
De Philips 7909 ondersteund geen 4k bij Netflix, daar moet een apart kastje bij las ik op het forum.
De 6809 is de enige 58", is deze TV verouderd t.o.v. de andere TV's?
Zie ik nog een goede TV over het hoofd?