Toon posts:

V&A advertentie verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb bij ICT Office in Delft deze (http://www.ictofficecentr...-1-professional-64bits-nl) Windows licentie gekocht die ik achteraf gezien niet nodig heb.
Waarom zou ik die niet mogen verkopen in V&A?
Ik heb de factuur waarmee ik kan bewijzen dat deze licentie netjes en legaal is. Ook mag ik volgens de licentievoorwaarden deze licentie verkopen.

Alvast bedankt...

edit:
In de advertentie stond vermeld dat het een legale en verhandelbare licentie betrof (had dat namelijk in de AV even nagelezen).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2015 19:01 . Reden: toevoeging/aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik ga hier verder niet over, maar de mail staat die je ontvangen hebt kan ik wel inzien. Daarin staat onder andere:
- Handel in serienummers, keys, accounts enz is niet toegestaan.
Als je verdere vragen hebt, kun je het beste op deze mail reageren.

[ Voor 18% gewijzigd door Dirk op 16-10-2015 13:08 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp het standpunt van tweakers.net wel, gezien het gesjoemel met software. Het is alleen jammer dat de 'goeden' in deze last ondervinden van het gespuis.
Wat mij betreft zou een ieder die kan bewijzen dat iets legaal is (ook software), het hier gewoon moeten kunnen verkopen. Immers, er wordt hier ook een hoop hardware gewoon aangeboden "waarvan het bonnetje kwijt is"... je begrijpt wel wat ik bedoel. Een sluitende oplossing zul je waarschijnlijk nooit kunnen bewerkstelligen.

Verder netjes via de mail afgehandeld...