Beste mede-tweakers,
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een game pc inclusief randapparatuur voor 1200 euro. Omdat dit een best wel flink bedrag voor mij is zou ik het zeer fijn vinden als jullie je kijk erop kunnen doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik speel vooral FPS shooters of RTS games. Verder ga ik een scriptie schrijven waar ik de GPGPU wil gaan gebruiken. Hiervoor ga ik CUDA gebruiken van Nvidia.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een gaming mouse (logitech g400).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed degelijk systeem die de komende jaren nog mee kan. Voorlopig wil ik nog even alleen met de SSD doen, mocht dit te weinig zijn dan wil ik tegen die tijd kijken om er nog een HDD of extra SDD bij te stoppen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals eerder gezegd, wil ik CUDA gaan gebruiken, dus Nvidia is een must. Verder gaat mijn voorkeur sterk uit naar intel door de betere single core performance. Voor de rest heb ik geen voorkeuren. Verder bevallen de samsung SSD tot nu toe goed, dus deze heb ik ook in mijn lijstje gezet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij staat op mijn slaapkamer, dus hoe minder geluid hoe beter.
Ga je overklokken?
hier ga ik geen gebruik van maken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag of alles klopt aan de configuratie die ik in elkaar heb gezet.
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een game pc inclusief randapparatuur voor 1200 euro. Omdat dit een best wel flink bedrag voor mij is zou ik het zeer fijn vinden als jullie je kijk erop kunnen doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik speel vooral FPS shooters of RTS games. Verder ga ik een scriptie schrijven waar ik de GPGPU wil gaan gebruiken. Hiervoor ga ik CUDA gebruiken van Nvidia.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een gaming mouse (logitech g400).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed degelijk systeem die de komende jaren nog mee kan. Voorlopig wil ik nog even alleen met de SSD doen, mocht dit te weinig zijn dan wil ik tegen die tijd kijken om er nog een HDD of extra SDD bij te stoppen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals eerder gezegd, wil ik CUDA gaan gebruiken, dus Nvidia is een must. Verder gaat mijn voorkeur sterk uit naar intel door de betere single core performance. Voor de rest heb ik geen voorkeuren. Verder bevallen de samsung SSD tot nu toe goed, dus deze heb ik ook in mijn lijstje gezet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij staat op mijn slaapkamer, dus hoe minder geluid hoe beter.
Ga je overklokken?
hier ga ik geen gebruik van maken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag of alles klopt aan de configuratie die ik in elkaar heb gezet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,- | € 178,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 357,95 | € 357,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 56,43 | € 56,43 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 228,80 | € 228,80 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 41,- | € 41,- |
| 1 | Logitech Gaming Keyboard G105 | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,- | € 40,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 99,95 | € 99,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.183,98 | |