Toon posts:

3e Monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gisteren mijn 3e monitor gekocht en die heb ik aangesloten met 1 HDMI 1 DVI en 1 Display port,
Gisteravond werkte hij perfect zonder enkel gezeur. Totdat ik vannochtend mijn computer opstartte en hij begon raar te doen. ik kan nu maar 2 monitors instellen want bij de 3e zegt ie: Kan de beeldscherminstellingen niet opslaan. AMD Catalyst Control Center en Configuratie scherm kunnen hem wel detecteren maar niet instellen.

Wat moet ik hier aan doen?

|:(

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:16

br00ky

Moderator Harde Waren
En welke videokaart hebben we het over, en welke monitoren en wat heb je al gedaan aan troubleshooting? Gewoon hier je probleem droppen en hopen op een oplossing is niet helemaal hoe het hier werkt, zie ook Het algemeen beleid #quickstart.

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:55:
[mbr]En welke videokaart hebben we het over, en welke monitoren en wat heb je al gedaan aan troubleshooting? Gewoon hier je probleem droppen en hopen op een oplossing is niet helemaal hoe het hier werkt, zie ook Het algemeen beleid #quickstart.[/]
MSI Radeon R9 270X Gisteren werkte het nog perfect en nu niet meer

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:35
Beetje karige start, maar goed :/

Welke monitoren heb je ?
Hoe ziet de rest van je systeem er uit ?
Welke AMD drivers draai je ?
Recent nog iets gewijzigd ?

Verwijderd

Topicstarter
dylan111111 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:58:
Beetje karige start, maar goed :/

Welke monitoren heb je ?
Hoe ziet de rest van je systeem er uit ?
Welke AMD drivers draai je ?
Recent nog iets gewijzigd ?
Samsung S22D300

AMD 6300 geloof ik

en ik weet niet of ik iets heb gewijzijgd ik geloof het niet

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs als ik er 1 beeldscherm los koppel gaat de andere aan dus het ligt aan de beeldscherm instelling.

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:35
Wat heb je zelf gevonden ?

Als ik google op "hdmi support eyefinity" kom ik dit: https://community.amd.com/thread/172899 als 2de resultaat tegen.

Gebruik je verloop stukjes ?

Verwijderd

Topicstarter
dylan111111 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:20:
Wat heb je zelf gevonden ?

Als ik google op "hdmi support eyefinity" kom ik dit: https://community.amd.com/thread/172899 als 2de resultaat tegen.

Gebruik je verloop stukjes ?
Ik gebruik alleen een Display port die naar hdmi gaat maar gister avond deed hij het nog en vannochtend opeens niet meer.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Geef eerst eens wat meer informatie dus je volledige systeem. Heb je 3x de Samsung S22D300, dat is nu niet duidelijk.

Zijn er drivers voor je monitor beschikbaar en heb je deze geinstalleerd?

Heb je de laatste AMD drivers? Indien dit niet het geval is of indien je nieuwe drivers er normalitair overheen gooit voer dan het volgende uit.
Deinstalleer je drivers, boot naar veilige modus en draai DDU, download en installeer de laaste drivers van de AMD website.

Wat heb je zelf al allemaal geprobeert?
Werken de beeldschermen allemaal wel afzonderlijk?

Zoals je ziet zijn er genoeg dingen die je nog kan proberen, maar omdat wij niet weten wat je systeem is en we niet weten wat je zelf al hebt gedaan zitten wij maar wat te gokken. Waardoor wij en jij dus nergens komen en het alleen maar langer duurt voor het probleem is opgelost. Dus maak eerst eens een fatsoenlijke topic start.

[ Voor 5% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 24-09-2015 00:31 ]

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 15:36
En google is je beste vriend als het op Eyefinity aankomt hoor!!
Pagina: 1