Conrad McCrypt lichtkrant

Pagina: 1
Acties:
  • 678 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_meyer26
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-10 18:27
Sinds vandaag in het bezit van een Conrad McCrypt lichtkrant (http://www.conrad.nl/goto/?product=590996)

De McCrypt lichtkrant werkt op dezelfde manier als de Velleman lichtkrant (Zal me niks verbazen als het ding door dezelfde firma gemaakt is).

Mijn bedoeling is om 'm in de woonkamer aan de muur te schroeven. Via een RSS feed wil ik dan P2000 berichten binnentrekken en op de lichtkrant weergeven.

Maar hoe doe ik dat ik ben niet zo goed in programmeren en zo

[ Voor 9% gewijzigd door david_meyer26 op 22-09-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
david_meyer26 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:33:
Maar hoe doe ik dat ik ben niet zo goed in programmeren en zo
Tja, dat is dan een beetje vervelend want hier in de Devschuur® gaat 't toch écht over zélf programmeren / maken. Kan iemand even...? (uitleggen, maken, demonstreren, linkjes naar documentatie googlen, whatever) topics zijn dan ook ongewenst. Je bent van harte welkom een nieuw topic te openen, maar ik verzoek je dan wel onzer Quickstart te lezen voordat je dat doet en een concrete vraag (of vragen) te stellen. Je hebt in ieder geval de protocol specificatie als beginnetje. Verder is het erg afhankelijk van hoeveel je weet van programmeren (van absoluut niks tot een beetje tot beginner tot...) waar je zou moeten beginnen.

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 22-09-2015 16:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.