Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• beaterz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-06 20:12
Ik zoek een?
Smartphone of phablet

Wat is je budget?
Liefste onder de 200 euro of 15/maand

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben niet de grootste mobile gamer, in de bus lees ik liever een boek. Echter houd ik wel van apps als 9gag, spotify, youtube, Ingress of straks misschien pokemon GO. Ik denk niet dat dit te zwaar is. Hierdoor wil ik vooral een acceptable/goede accuduur. Elke dag opladen is geen probleem, maar hij moet dan wel minimaal die hele dag trekken. Voor apps als ingress moet hij gewoon met GPS en datagebruik kunnen draaien zonder dat ik de accu procenten er af zie tikken. Ik ben erg geïnteresseerd in VR en dus zou het leuk zijn als hij zou werken met GearVR oid, echter is dit een erg lage prio en als het budget hiervoor omhoog moet, laat dan maar zitten. Ik houd niet van software limitaties dus ik wil graag android of cyanogen. Kwa design vind ik het meeste wel goed, welke kleur het toestel is kan me echt niet minder interesseren. Echter heb ik wel voorkeur voor zo min mogelijk rand, het hoeft niet perse randloos te zijn, maar hoe minder hoe beter. Voor scherm resolutie heb ik twee opties:
Wanneer er geen vorm van VR support is dan is 1280x720 genoeg. Wanneer dat er wel is dan gaat mijn voorkeur uit naar 1920x1080.

1GB Geheugen grote is genoeg lijkt mij.
Ik heb voorkeur voor 16gb opslag ruimte of 8gb met ruimte tot uitbreiding. Al zou ik kunnen leven met 8GB zonder uitbreidingsruimte als het moet.

Grote:
Hij moet in mijn zak kunnen passen, maar ik heb wel grote handen. Ik denk dat alles tussen de 5" en 6" goed is.

Info voor los toestel
Het liefste onder 200 euro

Info voor als er gekeken wordt naar abbo's:
Minimaal 700 mb data
Minimaal 50 belminuten
Het liefste maximaal 15/maand

Wat heb je zelf al gevonden?
Merk maakt me niks uit al heb ik niet super veel zin om te gaan importeren uit china (again, als het het echt waard is, doe ik het)

Toestellen die ik zelf heb gezien:
pricewatch: Honor 7 16GB Grijs
Dit toestel vind ik erg gaaf, hij heeft naar mijn idee erg goede specs en ziet er nog leuk uit ook. Maar met 24/maand gaat hij wel over mijn budget heen.

pricewatch: ZTE Blade S6 Zilver
Ook leuke specs geloof ik. Met 205 euro nog rond mijn budget, echter denk ik dat er een beter toestel voor me moet zijn. Misschien met een betere prijs/kwaliteit verhouding.

pricewatch: OnePlus One 16GB Wit
Goede specs, ziet er nog leuk uit ook. echter niet te krijgen samen met een abbo en los is hij 300 euro, 100 euro over mijn budget.

Uiteindelijk blijft prijs kwaliteit voor mij het belangrijkste. Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven, ik hoor graag wat jullie mij kunnen aanraden!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:56
VR support is er sowieso voor elke android telefoon, je hebt van die brillen waar je ze in kan klikken. Tweakers had hier laatst nog een review over reviews: Virtual reality voor een prikkie: vijf brillen tussen 20 en 69 euro ..., of dat ideaal is moet je zelf even bedenken.

Daarnaast kan ik de Oneplus zeker aanbevelen, je geeft alleen zelf al aan over je budget heen te gaan dus dat is dan eigenlijk geen optie.

Heb je de pricewatch: Motorola Moto G (2015) 1GB ram, 8GB opslag Zwart ook al overwogen? Dat is volgensmij de populairste telefoon met jouw budget.

• beaterz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-06 20:12
Bartske schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:10:
VR support is er sowieso voor elke android telefoon, je hebt van die brillen waar je ze in kan klikken. Tweakers had hier laatst nog een review over reviews: Virtual reality voor een prikkie: vijf brillen tussen 20 en 69 euro ..., of dat ideaal is moet je zelf even bedenken.

Daarnaast kan ik de Oneplus zeker aanbevelen, je geeft alleen zelf al aan over je budget heen te gaan dus dat is dan eigenlijk geen optie.

Heb je de pricewatch: Motorola Moto G (2015) 1GB ram, 8GB opslag Zwart ook al overwogen? Dat is volgensmij de populairste telefoon met jouw budget.
Toe maar, maakt motorola nog steeds mobieltjes dan? :P Ziet er best goed uit, bedankt voor de aanbeveling. Iemand nog andere ideeën?

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Ga voor de Motorola moto x 2014, die is momenteel €244 bij bol.com. Dat is echt een koopje voor wat je er voor terugkrijgt!

https://m.bol.com/nl/p/mo...0032757696/#product_title

• BoudewijnD
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 18:10
Bartske schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:10:
De OnePlus One is ook de telefoon waar ik het eerste aandacht, Ik heb hem nu bijna 2 jaar denk ik en ik wil nooit meer een andere. Hij is elke euro waard! :9