bol.com IT Olympics poll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Aan de reacties en de poll score te zien ben ik niet de enigste die niet weet wat het is.
Dus wat is het? 8)7

poll: Kom jij ook naar de bol.com IT Olympics op zaterdag 14 november?

[ Voor 46% gewijzigd door redbullet op 22-09-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
Geen idee, ben benieuwd of we een antwoord gaan krijgen...

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat is een poll die bij een actie hoort die binnenkort online komt (of niet, ik ben geen sales). We gebruiken bij die acties ook standaard componenten van de site, waaronder de polls. Bijvoorbeeld bij plan: Win een 55"-oled-televisie van LG.

Door het ID in de pollurl te veranderen zijn wat mensen op deze poll gekomen, en tja, zo kun je nog veel meer context-loze polls vinden. Dat mensen dan in de reacties gaan jammeren dat we reclame maken of dat we zulke dingen onder de pet houden snap ik dan niet helemaal. We doen al _jaren_ acties en gebruiken al _jaren_ die poll-code daarvoor.

Mischien moeten we het inderdaad maar gewoon gaan afsluiten zodat mensen niet meer bij alle polls kunnen komen door wat url's aan te passen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
Kees schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:08:
Door het ID in de pollurl te veranderen zijn wat mensen op deze poll gekomen, en tja, zo kun je nog veel meer context-loze polls vinden. Dat mensen dan in de reacties gaan jammeren dat we reclame maken of dat we zulke dingen onder de pet houden snap ik dan niet helemaal. We doen al _jaren_ acties en gebruiken al _jaren_ die poll-code daarvoor.
Zeker weten? Ik meen namelijk vrij zeker dat ik deze poll een half uur geleden op de fp gezien heb?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dan zou iemand een verkeerd vinkje aangezet hebben. Neemt niet weg dat je op die manier gewoon bij de polls kan komen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ja, stond op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik verwacht tompoezen morgen op kantoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Kees schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:25:
Ik verwacht tompoezen morgen op kantoor... ;)
breng ook ff hier ;)

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 13:50

3raser

⚜️ Premium member

Kees schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:08:
Door het ID in de pollurl te veranderen zijn wat mensen op deze poll gekomen, en tja, zo kun je nog veel meer context-loze polls vinden. Dat mensen dan in de reacties gaan jammeren dat we reclame maken of dat we zulke dingen onder de pet houden snap ik dan niet helemaal.
Beetje jammer van die loze beschuldiging. Deze poll stond gewoon op de frontpage. Waarom denk je dat er zoveel op gestemd is en op gereageerd wordt? Doordat al die mensen het pollurl veranderen? 8)7

• redbullet
Voor de nieuwsgiere mensen de volgende poll is nog niet beschikbaar :+
http://tweakers.net/poll/1927/
Pagina: 1