In de samenvatting van de review staat:
Wellicht een idee om het versie nummer tussen haakjes te vermelden ergens in de samenvatting, of bij de voor- en nadelen? Op deze manier lijkt het niet helemaal onderbouwd, waarom het een oude versie is. Iets wat op zich ook maar relatief is; versie 5.0.2 is (volgens Wikipedia) gereleased in December 2014 en 5.1 in februari 2015, slechts 3 maandjes ouder dus, wat mij ook wel erg snel lijkt om iets als 'oud' te bestempelen.
Zo'n beetje alle snelle specs zijn inderdaad genoemd, maar ik moet naar de pagina 'software' (de vijfde pagina in de review, gelukkig zit er een index bij om er direct heen te springen) om te zien welke 'oude versie' van Android het dan is.De Galaxy Tab S2 9,7" is een van de betere tablets die Samsung in tijden heeft uitgebracht. De behuizing is dun en licht, het Super Amoled-scherm biedt een prachtig beeld en de accuduur is zeker goed te noemen. Daarnaast heeft hij standaard 32GB opslaggeheugen, dat ook nog eens uitgebreid kan worden. Hoewel de tablet vlot werkt, is de hardware minder snel dan bij de concurrentie, waarmee je de toekomstvastheid in twijfel kunt trekken. Daarnaast is de meegeleverde versie van Android behoorlijk oud en dat verwachten we niet bij een tablet in deze klasse. Dat gezegd hebbende is de Galaxy Tab S2 in de dagelijkse praktijk een fijne tablet om mee te werken.
Wellicht een idee om het versie nummer tussen haakjes te vermelden ergens in de samenvatting, of bij de voor- en nadelen? Op deze manier lijkt het niet helemaal onderbouwd, waarom het een oude versie is. Iets wat op zich ook maar relatief is; versie 5.0.2 is (volgens Wikipedia) gereleased in December 2014 en 5.1 in februari 2015, slechts 3 maandjes ouder dus, wat mij ook wel erg snel lijkt om iets als 'oud' te bestempelen.
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 22-09-2015 09:27 ]